گیگابایت و کارت گرافیک GTX 780 SOC - تکفارس 
گیگابایت و کارت گرافیک GTX 780 SOC - تکفارس 

گیگابایت و کارت گرافیک GTX 780 SOC

میلاد کرمانشاهی
۷ مرداد ۱۳۹۲ - 16:17
گیگابایت و کارت گرافیک GTX 780 SOC - تکفارس 

در مصاحبه ی وبسایت Expreview در مراسم ChinaJoy 2013 با مدیر بازار فروش شرکت گیگابایت، آقای لیو منگ زونگ (Liu Mengzong) اذعان کرد که شرکت گیگابایت درحال آماده سازی نسخه Super Over Clocked کارت گرافیک GTX 780 می باشد. سری SOC شرکت گیگابایت حرفه ای ترین گروه کارت گرافیک این شرکت می باشد که با قیمتی معقول، اختصاصا کاربران حرفه ای را هدف قرار داده است.

گیگابایت و SOC جدید …

آخرین اعضای سری SOC گیگابایت که عرضه شدند دو کارت قدرتمند HD 7970 SOC و GTX 680 SOC بودند. آخرین و جدید ترین کارت گرافیک SOC این شرکت، GTX 780 انویدیا می باشد که قرار است از نظر امکانات و قابلیت های فنی چیزی شبیه به کارت های حرفه ای Lightning از MSI، نسخه ROG اسوس، نسخه HOF گالاکسی و نسخه Classified شرکت EVGA باشد.

a1

قسمتی از گفت و گوی Expreview و لیو منگ زونگ:

Expreview : آیا نسخه SOC برای کارت گرافیک GTX 780 در نظر گرفته شده است؟ اگر پاسخ مثبت است نزدیکترین زمان ممکن برای عرضه آن چه تاریخی می باشد؟

لیو منگ زونگ: ما قصد داریم در آینده محصولات شگفت انگیزی را در اختیار طرفدارانمان قرار دهیم. محصول جدید ما در رأس سری SOC قرار خواهد گرفت و حتی بالاتر از رفقایی مانند Lightning و ROG خواهد بود. این کارت مجهز به امکانات کامل و حرفه ای (High-End) خواهد بود. همه ما به زودی GTX 780 جدید را خواهیم دید.

شرکت گیگابایت به تازگی نسخه ای از GTX 780 موسوم WindForce 3x را عرضه کرده است که مجهز به خنک کننده جدید و قدرتمند این شرکت می باشد که از ۳ فن برای خنک سازی کارت گرافیک استفاده می کند. این شرکت هم چنین کارت گرافیک GTX Titan را به همراه این خنک کننده جدید عرضه کرده است و این در شرایطی می باشد که انویدیا به سازندگان اجازه استفاده از خنک کننده اختصاصی (به جز خنک کننده مایع) را در کارت گرافیک تیتان نداده است. آن چه که واضح است این است که گیگابایت به طور غیرمستقیم قول نسخه SOC کارت GTX 780 را داده است. ما هم به انتظار می نشینیم تا ببینبم این SOC در برابر GTX 680 SOC با خنک کننده سه اسلاتی و پنچ فن خنک کننده، چه چیزی برای گفتن خواهد داشت؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید