نسخه جدید آسفالت Asphalt Airborne - تکفارس 
نسخه جدید آسفالت Asphalt Airborne - تکفارس 

نسخه جدید آسفالت Asphalt Airborne

محمد گورانی
۹ مرداد ۱۳۹۲ - 23:01
نسخه جدید آسفالت Asphalt Airborne - تکفارس 

امکان ندارد که اهل بازی کردن باشید ولی بازی معروف Asphalt را بازی نکرده باشید. این بازی توسط کمپانی مشهور Gameloft پدید آمده و به جرات می توان گفت که کیفیتی شبیه به کنسول های بازی را بر روی موبایل آورده اند.در بازی Asphalt The heat یا همان ورژن ۷ بازی آسفالت شاهد کیفیت فوق العاده بالای این بازی بودیم. کیفیت تصویر فوق العاده، گیم پلی جذاب در کنار ماجراجویی یک بازی جذاب را رقم میزند که بازیکن را بسیار مجذوب خود می کرد.

همه ی ما منتظر نسخه ی جدید این بازی هستیم و این خبر بسیار برای ما خوشحال کننده است. این نسخه که Asphalt Airborne نام خواهد داشت دارای قابلیت این است که کاملا در حضور خودتان ماشین تان را تغییر دهید و این بسیار جالب است.این نسخه با گرافیکی بهتر از نسخه ی قبلی کاملا شبیه بازی های کنسول هایی نظیر Xbox و PlayStation شده اند. اصلا فاصله ی بین بازی های کنسول و موبایل ها بسیار کم شده اند و حتی در برخی از بازی ها فرقی وجود ندارد.

از دیگر ویژگی های این بازی، موتور فیزیکی جدید، ۱۸۰ رویداد مختلف و جدید، ۴۷ ماشین جدید می باشد و همچنین شما می توانید در Airborne بصورت چند نفره یا همان مالتی پلیر بازی  کنید و امتیاز سایر افراد را در جدول امتیازات مشاهده نمایید

[jwplayer mediaid=”10266″]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید