۱۰ دلیل برای خریدن Zeppelin Air - تکفارس 
۱۰ دلیل برای خریدن Zeppelin Air - تکفارس 

۱۰ دلیل برای خریدن Zeppelin Air

۲۰ دی ۱۳۹۱ - 23:48
۱۰ دلیل برای خریدن Zeppelin Air - تکفارس 

۱۰ دلیل برای خریدن Zeppelin Air

Zeppelin با طراحی فوق العاده جذاب و قیمت بسیار بالا ، آپگرید شده است تا با تکنولوژی Airplay اپل سازگارباشد.این یعنی از این پس می توان آهنگ های موجود در Itunes را مستقیما و به طور بی سیم بر روی کامپیوتر،مک یا گوشی های اپل اجرا نمود.اگر مایل بر روی گوشی های اپل به این آهنگ ها گوش دهید می توانید همزمان که گوشی در حال پخش موسیقی است ، به تماس های تلفنی پاسخ دهید یا از طریق برنامه Trainline نگاهی به کارهایی که باید امروز انجام بدهید بیندازید.سیسم صوتی Zeppline تقویت نیز شده و قدرت بیشتر و صدای واضح تری ارائه میدهد.

۱ – Airplay : با استفاده از تکنولوژی Airplay می توانید آهنگ هایی که بر روی کامپیوتر شخصی ، مک ، آی پاد ، آیفون یا آی تاچ دارید را بر روی Zeppline اجرا کنید.

۲ – استفاده آسان : می توانید آی پاد یا آیفون خود را از داگ مربوط جدا کنید تا بتوانید به راحتی به جست و جو بین آهنگ هایی که بر روی آنها دارید بپردازید.

۳ – Drive Unit : Drive Unit های Zeppelin که تعداد آن ها پنج عدد است،به وسیله ی آمپلی فایر های مجزا و با کیفیت تقویت میشوند.

۴ – قدرت صدای خروجی :  Zeppelin Air ، حدود ۱۵۰ وات قدرت دارد در حالیکه مدل های قبلی ۱۰۰ وات قدرت داشتند.

۵ – سیستم پردازش سیگنال ها : با استفاده از سیستم پردازش دیجیتال،سیگنال ها و کیفیت صدا به نحو قابل ملاحظه ای بهتر شده است.

۶ – باس بهتر : B&W از تکنولوژی Flowport استفاده میکند که به همراه تکنولوژی سیستم پردازش دیجیتال سیگنال ها که به آن اشاره شده،باس سنگین تری نیز تولید میکند.

۷ – مبدل دیجیتال به آنالوگ : در این مدل مبدل دیجیتال به آنالوگ هم بهتر شده و قادر است فرمت ها های صوتی با کیفیت ۹۶ کیلوهرتز/۲۴ بیت را به خوبی پشتیبانی کند.

۸ – طراحی : طراحی این مدل به نحو ماهرانه ای به روز شده و از فولاد ضد زنگ نیز در آن استفاده شده است.

۹ – ویدئو : یک کامپوزیت ویدیو ، فیلم های موجود بر روی آیفون یا آی پاد شما را به صفحه تلویزیون منتقل میکند  و Zeppelin Air نیز صدای آن را تامین میکند.

۱۰ – قیمت : با ۷۵۰ دلار قیمت،نسبت به مدل قبلی که فقط ۱۵۰ دلار قیمت داشت ، بسیار گران تر به نظر می رسد.برای دسترسی به کیفیت صدای بالاتر و قابلیت های بیشتر،این افزایش قیمت زیاد به نظر می رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید