کاهش قیمت Surface Pro - تکفارس 
کاهش قیمت Surface Pro - تکفارس 

کاهش قیمت Surface Pro

محمد گورانی
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - 13:44
کاهش قیمت Surface Pro - تکفارس 

از تفاوت های تبلت های با پردازنده ی Arm و X86 می توان به سیستم عامل آن ها اشاره کرد. تبلت های با  پردازنده ی ARM قادر به اجرای سیستم عامل های رایج مانند Windows 8 نیستند و باید از نسخه  های مخصوصی ویندوز یعنی نسخه RT که برای ویندوز ۸ ارائه شده است، استفاده نمود.در بین نسخه Pro و RT تفاوت هایی وجود دارد که از جمله ی آن تفاوت در معماری کرنل است و تبلت های ویندوز PRO قادر به اجرای تمامی نرم افزار ها و بازی های کامپیوتر را دارا می باشند.

 

تبلت Surface Pro که از یک پردازنده از مدل X86 یعنی Core i5 و صفحه نمایش ۱۰٫۶ اینچی با کیفیت اچ دی ۱۰۸۰ بهره می برد، تبلتی بی عیب و نقص است که بدون هیچ محدودیتی نسبت به کامپیوتر های شخصی و لپتاپ ها می تواند شما را به مقصودتان برساند. این تبلت در مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگ ارائه شده است.این تبلت بر خلاف Surface RT از یک نسخه ویندوز کامل و بدون نقص بهره می برد.

مایکروسافت تصمصم گرفته است که قیمت این تبلت را ۱۰۰ دلار کاهش دهد و بدین ترتیب قیمت این محصول برای نسخه ۶۴ گیگا بایتی به ۷۹۹ و برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به ۸۹۹ دلار رسیده است و از بخش وسایل جانبی نیز شما می توانید بسته ای حاوی Microsoft Office 2013 و دو سال گارانتی و  کیبورد لمسی و همچنین یک محافظ صفحه INCIPIO را به ارزش ۳۰۹ دلار ک قبلا با قیمت ۴۷۹ دلار فروخته میشد را خریداری کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.