Acer Liquid Z3 تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط - تکفارس 
Acer Liquid Z3 تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط - تکفارس 

Acer Liquid Z3 تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط

امین حسین پور
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - 17:18
Acer Liquid Z3 تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط

Acer  از تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط خود را که یک گوشی دو سیم کارته نیز می باشد پرده برداری کرد. Liquid Z3 یک اسمارت فون ۳.۵ اینچی با سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۲ می باشد که برای کاربران با بودجه متوسط ساخته شده است. رزولوشن صفحه نمایش Z3 هنوز معلوم نیست و تایید نشده است.از دیگر مشخصات Liquid Z3 می توان به پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری یک گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. Liquid Z3 از HSPA تا سرعت ۲۱ مگابیت بر ثانیه نیز پشتیبانی می کند و دارای GPS نیز می باشد. همانطور که در بالا نیز ذکر شد Liquid Z3 دارای یک نسخه دو سیم کارته نیز می باشد.

Acer Liquid Z3 تلفن هوشمند اندرویدی رده متوسط

Acer Liquid Z3 دارای چند حالت مختلف در سیستم عامل خود می باشد که می تواند پاسخگوی کاربران متفاوت باشد. یک حالت Senior Mode نام دارد که برای کاربران قدیمی تلفن های هوشمند مناسب می باشد که دسترسی سریع به پیام ها، رادیو، ساعت و مخاطبین را فراهم می آورد و دارای قابلیت بزرگنمایی نیز می باشد. Basic Mode که برای جوانان منسب بوده و پیام رسانی و مکالمه و شماره گیر گوشی همیشه در دسترس می باشد. Classic Mode که مناسب کاربرانی است که به تجربه اندروید با روش سنتی علاقه دارند.

Liquid Z3 در رنگ های سفید و سیاه و در کشورهای بلژیک، هلند، فرانسه، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، اوکراین و روسیه و با قیمتی بالغ بر ۹۹ یورو و از اواسط ماه آگوست عرضه خواهد شد. همچنین قاب پشتی گوشی به غیر از دو رنگ ذکر شده در رنگ های صورتی، زرد و فیروزه ای نیز عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.