غول ال جی وارد می شود - تکفارس 
غول ال جی وارد می شود - تکفارس 

غول ال جی وارد می شود

امین حسین پور
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - 14:34
غول ال جی وارد می شود - تکفارس 

بالاخره ال جی پرچمدار جدید خود را با نام G2 به طور رسمی معرفی کرد. G2 دارای صفحه نمایش کمی بزرگ تر از دیوایس های high-end فعلی بازار می باشد. G2 صفحه نمایشی برابر با ۵.۲ اینچ دارد که از حداکثر تفکیک پذیری فول اچ دی بهره می برد. این صفحه نمایش دارای پانل IPS بوده و روشنایی برابر با ۴۵۰nit دارد.صفحه نمایش به کار رفته در G2 از فناوری به نام GRAM استفاده می کند که به بنا به ادعای ال جی تا ۲۶ درصد مصرف انرژی صفحه نمایش را پایین می آورد و در کل ۱۰ درصد عمر باتری را افزایش می دهد. شاید مهم ترین مشخصه G2 را بتوان bezel بسیار باریک و طراحی صفحه نمایش محور و عدم وجود هیچ گونه کلید سخت افزاری در قسمت جلویی گوشی نامید.

gsmarena_001

تنها کلید سخت افزاری G2 در قسمت پشتی می باشد که ترکیبی از چند کلید مختلف است: کلید پاور به همراه کلید کنترل ولوم. G2 از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 به همراه پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و دو گیگابایت رم بهره می برد. حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت می باشد و از درگاه SD برای کارت حافظه نیز پشتیبانی می شود. غول جدید ال جی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بوده که علاوه بر دارا بودن تثبیت کننده تصویر اپتیکال قادر به ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز می باشد. ال جی همچنین بر روی صدای این گوشی نیز به سختی کار کرده است. G2 می تواند صدای Hi-Fi 24bit/192KHz را تولید کند. سیستم عامل G2 اندروید نسخه ۴.۲.۲ می باشد. شما می توانید با دو بار ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی را روشن و یک بار ضربه زدن دوباره گوشی را خاموش کنید. پورت اینفرارد نیز وجود دارد که از آن می توان برای کنترل کردن دیوایس های دیگر استفاده کرد. G2 از LTE Advanced و وای فای دو بانده و بلوتوث نسخه چهار نیز پشتیبانی می کند. G2 دارای باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم پلی مر می باشد.

پرچمدار جدید ال جی در دو رنگ سفید و سیاه و در ۲ ماه آینده ابتدا در کره جنوبی و به دنبال آن در آمریکای شمالی، اروپا و دیگر نقاط عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.