ویندوز ۸.۱ بر طبق گزارشی، در نیمه اکتبر عرضه می‌شود! - تکفارس 
ویندوز ۸.۱ بر طبق گزارشی، در نیمه اکتبر عرضه می‌شود! - تکفارس 

ویندوز ۸.۱ بر طبق گزارشی، در نیمه اکتبر عرضه می‌شود!

محمد جهانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - 21:04
ویندوز 8.1 بر طبق گزارشی، در نیمه اکتبر عرضه می‌شود!

با توجه به آخرین گزارش‌ها، ویندوز ۸.۱ در نیمه اکتبر برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه جدید ویندوز تقریبا پس از یک سال از زمان معرفی ویندوز ۸، منتشر می‌شود. می‌توان انتظار داشت مایکروسافت نسخه RTM آن را تا پایان ماه آگوست در اختیار تولیدکنندگان و توسعه دهندگان، قرار دهد اگرچه برخلاف روال قبلی این کمپانی، نسخه RTM این سیستم عام در سایت های MSDN یا TechNet برای دانلود قرار نمی‌گیرد و مایکروسافت تا اکتبر تاریخ عرضه نسل جدید سیستم عامل های ویندوز خود را، به تعویق خواهد انداخت!

با توجه به گفته‌ی Mary Jo Foley از سایت ZDNet، همراه با در دسترس قرار‌‌‌ دادن عمومی ویندوز ۸.۱، انتظار می‌رود برای اجرای این سیستم عامل سخت افزار جدیدی نیاز باشد. همچنین ماه اکتبر بهترین زمان برای عرضه دیوایس های تازه خواهد بود. اگر این تاریخ حقیقت داشته باشد، مایکروسافت به وعده به‌روز کردن ویندوز خود در کم‌تر از ۱۲ ماه، عمل کرده است.

به تعویق انداختن تاریخ ۲ ماهه تاریخ عرضه ویندوز ۸.۱، از نظر فنی برای مایکروسافت سودمند خواهد بود چراکه این کمپانی ‌می‌تواند هرگونه باگ Zero-Day کشف شده را توسط تولید کنندگان قبل از عرضه عمومی، رفع سازد. زمانی که ویندوز ۸ منتشر شد، مردم بسیاری این نسخه را از طریق های مختلفی مانند MSDN، چشیده و با بسیاری از ویژگی‌های آن‌ آشنا شده بودند که این کار عرضه ویندوز ۸ را در زمان تاریخ رسمی خود، غیر جذاب ساخت!

ویندوز ۸.۱، یک به‌روزرسانی رایگان برای کاربران ویندوز ۸ می‌باشد که نوید بخش، طیف بخشی از ویژگی های تازه و رفع مشکلات نسخه قدیمی تر خود، همراه با در نظر گرفتن روشی برای حل برخی از مشکلاتی که مردم در کار با ویندوز ۸ داشته‌‌اند، خواهد بود. ویژگی های جدید و کاربردی شامل بازگشت دکمه استارت به ویندوز مایکروسافت، یک گزینه برای بوت مستقیم به منو، بهبود Start Screen و قابلیت شخصی سازی کاشی ها از جمله اندازه آن‌ها، در ویندوز ۸.۱ انتظار کاربران را خواهد کشید. یک نسخه از ویندوز ۸.۱ با شماره (۹۴۷۱) به تازگی لیک شده و نشان می‌دهد، این سیستم عامل با آموزش‌هایی قصد دارد کاربران را تغییرات به وجود آمده در ساختار ویندوز، عادت دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.