مشخصات گالاکسی نوت ۳ به بیرون درز کرد - تکفارس 
مشخصات گالاکسی نوت ۳ به بیرون درز کرد - تکفارس 

مشخصات گالاکسی نوت ۳ به بیرون درز کرد

امین حسین پور
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - 18:45
مشخصات گالاکسی نوت 3 به بیرون درز کرد

بالاخره مشخصات کامل ساموسنگ گالاکسی نوت ۳ که یکی از مورد انتظارترین دیوایس های سال به شمار می رود به بیرون درز کرد. این غول سامسونگی حداقل در دو نسخه متفاوت SM-N9000 و SM-N9005 به بازار عرضه خواهد شد. طبق گزارشات نسخه SM-N9000 از چیپ ست Exynos 5 Octa 5420 به همراه…پردازنده هشت هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T628 MP6 استفاده خواهد کرد.

مشخصات گالاکسی نوت 3 به بیرون درز کرد

اطلاعاتی در مورد پردازنده و پردازنده گرافیکی نسخه SM-N9005 گالاکسی نوت ۳ منتشر نشده است ولی مطمئنا همه غافلگیر خواهیم شد اگر از چیزی به غیر از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 به همراه هسته های قدرتمند Krait 400 و پردازنده گرافیکی Adreno 330 استفاده شود که احتمال این کار به جرات می توان گفت نزدیک به صفر می باشد. صفحه نمایش هر دو نسخه اندازه ای برابر با ۵.۶۸ اینچ از نوع Super AMOLED و با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود. همچنین رم هر دو مدل نیز ۳ گیگابایت خواهد بود. حافظه داخلی ۳۲،۱۶ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود و امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق درگاه میکرو اس دی نیز موجود می باشد. نسخه SM-N9000 از شبکه های نسل چهارم موبایل پشتیبانی نمی کند ولی در مقابل نسخه SM-N9005 از این شبکه پشتیبانی می کند. باتری هر دو مدل ظرفیتی برابر با ۳۲۰۰ میلی آمپر خواهد داشت. سیستم عامل مورد استفاده نیز اندروید نسخه ۴.۳ خواهد بود.

گالاکسی نوت ۳ در ۴ سپتامبر در شهر برلین به طور رسمی معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است این اطلاعات توسط Sam Mobile منتشر شده است که جز معتبرترین خبرگذاری ها برای اخبار سامسونگ می باشد ولی باز هم نمی توان صد درصد به این اطلاعات تکیه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید