ایکس‌باکس وان، بدون کینکت کار خواهد کرد! - تکفارس 
ایکس‌باکس وان، بدون کینکت کار خواهد کرد! - تکفارس 

ایکس‌باکس وان، بدون کینکت کار خواهد کرد!

محمد جهانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - 21:00
ایکس‌باکس وان، بدون کینکت کار خواهد کرد! - تکفارس 

به نظر عوض کردن دائمی تصمیمات و منطبق ساختن آینده ایکس باکس وان، بر طبق اظهار نظ‌ر‌های دیگران به یک عادت همیشگی، برای مایکروسافت تبدیل شده است. پس از حذف ویژگی منفور آنلاین بودن همیشگی و محدودیت در استفاده از بعضی بازی‌ها، این کمپانی حال می‌گوید تصمیم گرفته تا کنسول ایکس باکس وان، بدون متصل بودن سنسور کینکت به فعالیت خود ادامه دهد.ایکس باکس وان

قبلا مایکروسافت گفته بود، ایکس باکس وان به نسل دوم کینکت که با کنسول اصلی همراه شده، در همه زمان نیاز دارد اما اکنون آقای Marc Witten، تایید کرده که شما می‌توانید کینکت را جدا کرده و مثل حالت آنلاین، کنسول هنوز تابع دستورات شما خواهد بود.  آقای ویتن تایید کرد که ویژگی های قابل درک، با جدا شدن کینکت در دسترس نخواهند بود و این امر، مانع از کارکنسول با استفاده از فرامین صوتی یا گسچر خواهد بود اما کنسول ایکس باکس وان، هنوز هم از طریق گیم پد قابل استفاده است. او همچنین از غیر فعال شدن سنسور، با فعال کردن گزینه “the sensor is not collecting any information” از منوی تنظیمات، سخن گفت.

در خبری دیگر آمده، گیم‌پد ایکس باکس وان با رایانه‌های شخصی در سال آینده سازگار خواهد شد و مایکروسافت، برروی این موضوع مشغول به کار شده است. در حال حاضر، برای استفاده از گیم پد بی‌سیم ایکس باکس ۳۶۰ با کامپیوتر های شخصی، شما نیز به خرید یک دانگل اضافی خواهید داشت. با این حال، تفاوت موجود بین گیم‌پد های ایکس باکس ۳۶۰ با ایکس باکس وان سبب شده، تا کنترلر کنسول ایکس باکس وان ارزان تر گشته و با رایانه های قدیمی تر هماهنگی بیشتری داشته‌باشد.

هنگامی که گیم‌پد به کنسول از طریق یک کابل میکرو USB متصل شود، حالت بی‌سیم آن غیرفعال خاموش شده و اجازه می‌دهد تا این گیم‌پد، همانند یک دسته سیمی استاندارد عمل نماید. به نظر، این قابلیت سیمی سبب سازگاری بیشتر گیم‌پد های کنسول ایکس باکس وان با رایانه‌های شخصی است، اما هنوز معلوم نیست یک دانگل برای تجربه و استفاده بی‌سیم آن در دسترس خواهد بود یا خیر!

برطبق گفته مایکروسافت، این کمپانی سخت برروی سازگار ساختن بازی هایی که با دسته کنسول ایکس باکس ۳۶۰ هماهنگ شده‌اند، با گیم‌پد های کنسول ایکس باکس وان مشغول به کار شده و نیاز به مقداری کار خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید