آیفون ۵S، احتمالا با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود! - تکفارس 
آیفون ۵S، احتمالا با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود! - تکفارس 

آیفون ۵S، احتمالا با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود!

محمد جهانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - 16:40
آیفون ۵S، احتمالا با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود! - تکفارس 

به تاریخ ارائه شده برای معرفی نسل جدید آیفون‌ها نزدیک تر می‌شویم، روزی که احتمال دارد اپل، نسل جدید آیفون را معرفی کند . اطلاعات درباره نسل جدید آیفون‌ها، بیش از پیش برروی اینترنت قرار می‌گیرند و آخرین لیک‌ها، به پیش‌بینی های آقای Ming-Chi Kuo، تحلیلگر شرکت KGI مربوط می‌شود.iPhone-5S-Pic

حال شایعه‌ای جدید، از معرفی نسل جدید آیفون با ظرفیتی در حدود ۱۲۸ گیگابایت سخن می‌گوید. مدل‌های قبلی آیفون، با ظرفیت ۶۴ گیگابایت همراه شده بودند که بیشترین حافظه ممکن، برای آن‌ها به حساب می‌آمد اگرچه نسل چهارم آیپد‌های اپل  تنها محصولی از اپل بوده‌ که به حافظه‌هایی در حدود ۱۲۸ گیگابایت مجهز شده‌‌اند. آیفون ۵s  اپل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، احتمالا طی عقد قراردادی ۲ ساله با اپراتورهای آمریکایی، در حدود ۴۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

یک ارتقای عظیم سخت افزاری دیگر برای آیفون ۵S اپل، احتمالا به معرفی آن با تراشه‌های جدید A7 و ۱ گیگابایت رم از نوع LPDDR3، مربوط می‌شود. این تراشه جدید با طراحی اپل برروی معماری ARMv8، احتمالا می‌تواند تا ۲۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد.

علاوه بر این آقای Kuo، به حضور یک دوربین به‌روزرسانی شده در آیفون ۵s اشاره کرد. این دوربین  از یک فلاش دوگانه LED، ماژول جدید با اندازه‌ای بزرگتر و دیافراگم F2.0 که سبب بهبود عملکرد عکاسی در نور کم میشود، بهره خواهد برد. سنسور دوربین احتمالا ثابت بوده و ۸ مگاپیکسلی باقی بماند. آیفون ۵s، احتمالا علاوه بر رنگ های سنتی سیاه و سفید، در رنگ طلایی نیز در دسترس قرار بگیرد.

در تاریخ ۱۰ سپتامبر، احتمالا علاوه بر معرفی نسل بعدی آیفون، شاهد رونمایی نسل ارزان قیمت آیفون خواهیم بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.