ساعت مچی هوشمند سامسونگ به چیپست Exynos 4212، مجهز شده است! - تکفارس 
ساعت مچی هوشمند سامسونگ به چیپست Exynos 4212، مجهز شده است! - تکفارس 

ساعت مچی هوشمند سامسونگ به چیپست Exynos 4212، مجهز شده است!

محمد جهانی
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - 11:13
ساعت مچی هوشمند سامسونگ به چیپست Exynos 4212، مجهز شده است! - تکفارس 

به‌تازگی، شایعاتی از معرفی ساعت مچی هوشمند سامسونگ با نام گلکسی Gear در کنفرانس IFA  آلمان در ۴ سپتامبر خبر داده‌اند اما در حال حاضر، نمی‌دانیم چه انتظاراتی از تجهیزات داخلی این

ساعت مچی هوشمند، می‌رود!

خوشبختانه، یک شایعه جدید در مورد مشخصات سخت افزاری گلکسی Gear منتشر شده که براساس این شایعه، سامسونگ در ساعت مچی هوشمند خود یک چیپست Exynos 4212 را به کار برده است. Exynos 4212، یک چیپست عجیب و غریب بوده، که در اواخر سال ۲۰۱۱ به بازار آمد. توجه داشته باشید برای گلکسی نوت ( که از Exyno 4210 استفاده کرده) خیلی دیر شده و از طرفی استفاده از Exynos 4412 در گلکسی S3 خیلی زود هنگام بوده است. سامسونگ پس از آن،  از پردازنده Exynos خود در برخی از محصولاتش همانند گلکسی تب ۳.۸ و گلکسی S4 زوم نیز استفاده کرده است. با این‌حال، یک پردازنده دو هسته ای با کلاک ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته و یک چیپ گرافیکی ARM Mali-400 MP4 باید قدرتی بیش از حد را، به اولین ساعت مچی هوشمند سامسونگ با نام گلکسی Gear اهدا نماید.

از این ساعت مچی هوشمند مشخصاتی همچون رم ۱ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱.۶۷ اینچی آمولد (۳ سانتی متر * ۳ سانتی متر) با رزولوشن ۳۲۰*۳۲۰، بلوتوث، پشتیبانی از NFC، دوربین ۲ مگاپیکسلی انتظار می‌رود اگرچه به نظر تمام این مشخصات چندان معتبر نخواهند بود زیرا از یک منبع ناشناس منتشر شده‌اند. با این حال، همه مشخصات گفته شده برای گلکسی Gear، کمی عقلانی به نظر می‌رسد اگرچه دوربین ۲ مگاپیکسلی آن جای تعجب دارد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید