عرضه تبلت ویندوزی نوکیا، در ماه سپتامبر؟! - تکفارس 
عرضه تبلت ویندوزی نوکیا، در ماه سپتامبر؟! - تکفارس 

عرضه تبلت ویندوزی نوکیا، در ماه سپتامبر؟!

محمد جهانی
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - 16:04
عرضه تبلت ویندوزی نوکیا، در ماه سپتامبر؟! - تکفارس 

اگر پیگیر اخبار فناوری و تکنولوژی باشید، حتما می‌دانید نوکیا تصمیم گرفته تا با تولید یک تبلت ویندوزی، رقابت جدیدش را با دیگر رقبایش جشن بگیرد!

nokia_1_tablet_concept_banner

 

Nokia-Tablet1

حال به تازگی، تصاویر به تازگی درز کرده در این هفته اشاره کرده‌اند نوکیا ممکن است خود را برای عرضه یک تبلت با سیستم عامل ویندوز RT مایکروسافت، در ماه بعد آماده نماید. منابع نزدیک به این سازنده تلفن همراه، از تمایل این کمپانی برای عرضه یک تبلت ویندوزی در ماه آینده، با برگزاری یک رویداد خبری در نیویورک سخن گفته‌اند.

مراسم خبری نوکیا در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، برگزار خواهد شد و از نوکیا انتظار می‌رود، تا در آن مراسم از تبلت ویندوزی جدید خود رونمایی به عمل آورد.

شایعه شده، مشخصات تبلت معرفی نشده ویندوزی نوکیا به یک پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام Snapdragon 800 با سیستم عامل ویندوز RT کمپانی مایکروسافت، ختم به‌خیر خواهد شد. همچنین یک ویژگی برجسته دیگر که از این تبلت، انتظار ‌می‌رود به پشتیبانی آن از LTE مربوط شده که سبب خواهد شد، این تبلت از طریق اپراتور  AT&T  در سراسر ایالات متحده آمریکا عرضه شود.

با این حال، برای اطلاعات بیشتری از تبلت ویندوزی نوکیا، می‌بایست تا ماه دیگر منتظر بوده و نوکیا با معرفی رسمی تبلت خود، به تمام شایعات و حرف و حدیث‌های به وجود آمده، خاتمه دهد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.