چهارم سپتامبر، منتظر عرضه یک اسمارت فون دیگر از سوی سونی باشید! - تکفارس 
چهارم سپتامبر، منتظر عرضه یک اسمارت فون دیگر از سوی سونی باشید! - تکفارس 

چهارم سپتامبر، منتظر عرضه یک اسمارت فون دیگر از سوی سونی باشید!

محمد جهانی
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - 17:50
چهارم سپتامبر، منتظر عرضه یک اسمارت فون دیگر از سوی سونی باشید! - تکفارس 

مطمئنا همه عاشقان فناوری به معرفی سونی هونامی، در ماه آینده چشم دوخته‌اند، اما شاید سونی خود را برای معرفی یک اسمارت فون دوربین محور دیگر در آن روز آماده نماید!

به تازگی اطلاعاتی از نسخه کوچک‌تر سونی هونامی در یک فروم منتشر شده است. این مدل، که با نام رمز Ray3، نیز شناخته می‌شود به یک پردازنده چهارهسته ای از سری ۸۰۰ پردازنده‌های اسنپ دراگون کوالکام با ظرفیت ۲.۳ گیگاهرتز برای هر هسته، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی HD ، دو گیگابایت رم، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز G  سونی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

جالب توجه است، هونامی مینی در واقع یک نسخه ساده‌تر، جمع و جور تر از سونی هونامی نخواهد بود. دوربین و پردازنده به کار گرفته شده در آن، در واقع همان چیزی بوده، که انتظار می‌رود در سونی هونامی به کار گرفته شود. این منبع ناشناس مدعی شده است، هونامی مینی در ۴ سپتامبر کنار برادر بزرگ‌تر خود معرفی خواهد شد و سپس در نمایشگاه IFA 2013 برلین، به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

به نظر شما، آیا هونامی مینی می‌تواند به همان اندازه‌ای که برادر بزرگ‌ترش در صدر توجه قرار گرفته، مورد نوازش منتقدان و خوره‌های فناوری قرار گیرد یا عرضه چنین مدلی از هونامی، یک بازگشت به عقب و عملی برای خالی نبودن عریضه از سوی سونی به حساب می‌آید؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید