درخواست اپل از فاکس‌کان، برای تولید انبوه دو آیفون تازه در اوایل سپتامبر! - تکفارس 
درخواست اپل از فاکس‌کان، برای تولید انبوه دو آیفون تازه در اوایل سپتامبر! - تکفارس 

درخواست اپل از فاکس‌کان، برای تولید انبوه دو آیفون تازه در اوایل سپتامبر!

محمد جهانی
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - 13:13
درخواست اپل از فاکس‌کان، برای تولید انبوه دو آیفون تازه در اوایل سپتامبر! - تکفارس 

تابه‌حال شایعات بسیاری را در مورد آی‌فون‌های جدیدی که اپل قرار است به تولید رساند، شنیده‌ایم. بسیاری بر این باورند که اپل از آی‌فون ۵s  در ماه سپتامبر، رونمایی خواهد کرد و آی‌فون ارزان قیمت، یک جانشین تمام عیار برای آی‌فون ۵ خواهد بود. همچنین با توجه به شایعات پیش‌تر منتشر شده، احتمالا اپل قصد کرده تا دو مدل جدید از آی‌فون خود را در ۱۰ سپتامبر، با یک‌دیگر معرفی نماید.

وال استریت ژورنال گزارش می‌دهد، کمپانی اپل از فاکس کان خواسته تا در اوایل سپتامبر، دو مدل جدید از آیفون (آیفون گران‌قیمت و آیفون ارزان قیمت) را به تولید انبوه رساند. از آن‌جا، که اپل تمایل به عرضه محصولات خود تنها پس از مدت اندکی که از رونمایی آن‌ها، می‌گذرد، پس اگر تاریخ مراسم معرفی دو آی‌فون جدید حقیقت داشته باشد احتمالا هفته آخر سپتامبر، شاهد حضور آن‌ها در قفسه مغازه‌ها خواهیم بود.

یک گزارش به‌تازگی اعلام کرده، کمپانی اپل در صورتی که بتواند با اپراتور چاینا موبایل به توافق دست یابد، آی‌فون ارزان قیمت یا ۵C  را احتمالا ابتدا در چین، عرضه نماید. در غیر این صورت و بنا بر پیش‌بینی‌ها، آی‌فون ۵S با قیمت ۱۹۹ دلار قراردادی( حدود ۶۵۰ دلار بدون قرارداد)، آی‌فون ۵C با قیمت ۹۹ دلار قراردادی ( حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خارج از قرارداد) و آی‌فون ۴S  با قرارداد رایگان ( بدون قرارداد ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار) به فروش خواهند رسید. آی‌فون ۴ هم، احتمالا کاهش قیمت را دوباره تجربه کند! شما کدام‌یک را برای خرید برخواهید گزید؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید