Galaxy Gear – ساعت هوشمند سامسونگ - تکفارس 
Galaxy Gear – ساعت هوشمند سامسونگ - تکفارس 

Galaxy Gear – ساعت هوشمند سامسونگ

میلاد کرمانشاهی
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - 03:51
Galaxy Gear – ساعت هوشمند سامسونگ - تکفارس 

بالاخره نوبتی هم که باشد، این بار نوبت سامسونگ است که از ساعت هوشمند خود بگوید. آخرین گزارشات حکایت از آن دارد که سامسونگ چهارم سپتامبر را برای معرفی رسمی Galaxy Gear انتخاب کرده است.

Galaxy Gear اولین ساعت هوشمند غول کره ای می باشد که همراه Galaxy Note 3 عرضه خواهد شد. Galaxy Note 3 از زمان عرضه Galaxy S4 در انتظار عرضه بوده است ولی کم کم این انتظار دارد به پایان می رسد.

a1

رقیب اعظم سامسونگ، اپل، در حال کار بر روی ساعت هوشمند اختصاصی خود موسوم به iWatch می باشد. گزارشات متعددی حکایت از آن دارد که توسعه دهندگان و مهندسان فراوانی در حال کار بر روی iWatch هستند تا در نهایت یک شاهکار عرضه کنند. به نظر می رسد دوباره شاهد رقابت خونینی (!) بین این دو ابر شرکت خواهیم بود!

چندی پیش و برای اولین بار به صورت آنلاین در رابطه با ویژگی های فنی Galaxy Gear Smart Watch بحث شد. انتظار می رود که این گجت بسیار بهتر از این اخبار اولیه باشد ولی خوشحالیم که حداقل توانستیم به اطلاعاتی موثق در رابطه با ویژگی های فنی Galaxy Gear دست پیدا کنیم. طبق گزارشات، Galaxy Gear مجهز به صفحه نمایش لمسی ۲.۵ اینچی OLED خواهد بود. بار پردازش ساعت بر دوش پردازنده دو هسته ای آن قرار گرفته است که حرفی برای گفتن خواهد داشت و نشان از آن دارد که پردازش آن جدی خواهد بود. انتظار می رود باتری هم تا ساعت ها بتواند مصرف Galaxy Gear را تامین کند.

حال از مبحث سخت افزار که بگذریم، اطلاعات دیگر خبر از پشتیبانی بلوتوث ۴.۰ و استفاده از شتاب سنج می دهند. دوربین و اسپیکر هم برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن بسته نرم افزاری انحصاری برای Galaxy Gear در نظر گرفته شده است که با Play Store تفاوت خواهد داشت.

ساعت هوشمند Galaxy Gear در مراسم Samsung Unpacked 2013 مورخ چهارم سپتامبر رسما معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.