بهترین تجربه عناوین یوبیسافت بر روی کارت های انویدیا - تکفارس 
بهترین تجربه عناوین یوبیسافت بر روی کارت های انویدیا - تکفارس 

بهترین تجربه عناوین یوبیسافت بر روی کارت های انویدیا

میلاد کرمانشاهی
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - 13:00
بهترین تجربه عناوین یوبیسافت بر روی کارت های انویدیا - تکفارس 

شرکت انویدیا شراکت خود با یوبیسافت را رسما اعلام کرد. این اقدام به منظور ارائه بهترین تجربه به کاربران انویدیا صورت گرفته تا هم آن ها را راضی نگاه دارد و هم پاسخی به عناوین AMD باشد. در حالی که عناوین مورد انتظار AMD (شامل بازی های Square Enix و EA) در برهه زمانی کمی دورتری قرار گرفته اند، پاییز امسال شاهد چندین بازی عالی برای کاربران انویدیا خواهیم بود. عناوین Assassin’s Creed IV، Splinter Cell: Blacklist و Watch Dogs پاییز امسال به صورت بهینه شده برای کاربران انویدیا در دسترس خواهند بود.

شراکت یوبیسافت و انویدیا برای عناوین AAA نسل بعد

همانند AMD که شریک سخت افزای EA می باشد و Battlefield 4 را برای پاییز امسال آماده می کند، انویدیا هم این بار سراغ یوبیسافت رفت تا پاسخی محکم به AMD داده باشد. امکانات اختصاصی که انویدیا برای کاربران خود در نظر گرفته است، انیمیشن های نرم و روان، سایه های نرم، HBAO+ (نوع جدیدی از Ambient Occlusion) و Tessellation پیشرفته بر پایه DX11 می باشد که عناوین آینده یوبیسافت بر این اساس بهینه خواهند شد.

a1

تونی تاماسی (Tony Tamasi) نایب رئیس ارشد بخش محتوا و تکنولوژی انویدیا در این باره می گوید:

بازی روی پلتفرم PC قدرتمندتر از همیشه است و یوبیسافت می داند که PC بازان خواستار تجربه ای حقیقتا ناب می باشند، بهترین رزولوشن، نرم ترین فریم ریت و آخرین پیشرفت های صنعت بازی سازی چیزی است که PC بازان نیاز دارند. ما با تیم مجرب و خلاق یوبیسافت در طی مراحل توسعه بازی ها همکاری نزدیکی داشتیم تا بتوانیم امکانات و فناوری های انحصاری گرافیکی خود را در این بازی ها بگنجانیم و زیباترین جلوه های گرافیکی را برای PC بازان به ارمغان آوریم.

تونی کی (Tony Key) نایب رئیس ارشد بخش فروش و بازاریابی یوبیسافت هم در این باره می گوید:

PC یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی در دنیا می باشد و ما متعهد می شویم که با بازی های خود بهترین تجربه ممکن را برای PC بازان هدیه کنیم. ترکیب فناوری های گرافیکی تخصصی انویدیا و خلاقیت تیم توسعه دهنده ما، تجربه ای مدهوش کننده برای کاربران PC به ارمغان خواهد آورد.

این همه آن چیزی نیست که انویدیا برای کاربرانش آماده کرده است. دو مورد انتظار و فوق العاده Batman: Arkham Origins و The Witcher 3: Wild Hunt هم جزو عناوین انحصاری انویدیا می باشد که لوگوی The Way It’s Meant To Be Played را کما سابق در آن ها مشاهده خواهیم کرد. هم اکنون بازی Splinter Cell: Blacklist با کارت های گرافیک GeForce GTX این شرکت بندل شده است و خریداران کارت گرافیک می توانند این عنوان را در کنار محصول خریداری شده داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید