احتمال رونمایی نوکیا از اولین فبلت ویندوز فونی خود، در ماه سپتامبر! - تکفارس 
احتمال رونمایی نوکیا از اولین فبلت ویندوز فونی خود، در ماه سپتامبر! - تکفارس 

احتمال رونمایی نوکیا از اولین فبلت ویندوز فونی خود، در ماه سپتامبر!

محمد جهانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - 12:47
احتمال رونمایی نوکیا از اولین فبلت ویندوز فونی خود، در ماه سپتامبر! - تکفارس 

آخرین خبری که از فبلت نوکیا منتشر شده‌ بود، اشاره به عرضه‌ی آن‌ها در ماه نوامبر و برای تعطیلات کریسمس سال آینده میلادی داشته است. اما صبر کنید!

گزارش جدیدی به‌تازگی مدعی شده، تاریخ عرضه اولین فبلت نوکیا زودتر از ماه نوامبر بوده، و عاشقان و دل شکسته‌گان کمپانی نوکیا شاید بتوانند فبلت ویندوز فونی این کمپانی را، در ماه سپتامبر ببینند.

اطلاعات زیادی از فبلت ویندوزی نوکیا، وجود ندارد اما خبرهایی می‌گویند اولین فبلت نوکیا با

کد نام Bandit، به یک صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی و یک دوربین حداقل ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، نوکیا در حال تدارک برای برگزاری یک رویداد خبری در اواخر سپتامبر، در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا بوده و احتمالا نوکیا، نیمه اکتبر به بعد را برای عرضه رسمی فبلت ویندوزی خود به بازار در نظر داشته باشد.

همچنین نیمه اکتبر، زمان احتمالی خواهد بود که مایکروسافت نسخه ۸.۱ سیستم عامل ویندوز فون خود را عرضه نماید و بسیاری بر این گمانند به‌روزرسانی GDR 3  را در همان زمان، برای دیوایس‌های ویندوز فونی خود دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی GDR 3، مشکل پشتیبانی نکردن سیستم عامل ویندوز فون را از صفحه نمایش‌های بزرگ و با کیفیت فول اچ‌دی حل می‌کند و هم‌چنین، اگر برای تبلت جدید نوکیا بی‌قرار هستید باید بگوییم شاید پاییز بتوانید آن را در اختیار داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.