بسته بندی‌ آی‌فون ۵S، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی‌اش را تایید می‌کند! - تکفارس 
بسته بندی‌ آی‌فون ۵S، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی‌اش را تایید می‌کند! - تکفارس 

بسته بندی‌ آی‌فون ۵S، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی‌اش را تایید می‌کند!

محمد جهانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - 19:15
بسته بندی‌ آی‌فون ۵S، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی‌اش را تایید می‌کند! - تکفارس 

اگر تا حالا، از شنیدن شایعات و اخبار درز یافته از آی‌فون‌های جدید اپل سیر نشده‌اید، یک خبر جدید مربوط به آی‌فون ۵S  اپل که از منابع خبری در شرق دور منتشر شده، عطش و تشنگی شما را برای آی‌فون نسل بعدی دو چندان خواهد کرد!

در این خبر، تصاویری از بسته‌بندی آی‌فون بعدی منتشر شده که نام آی‌فون ۵S را برای پرچم دار بعدی اپل تایید می‌کند. اما صبر کنید! این تمام خبر نیست.

قبلا تحلیلگرKGI، آقای مینگ چی کو خبر از یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی برای آی‌فون ۵s داده بود. حال اگر بر طبق تصاویر نظر دهیم، باید بگوییم احتمالا نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن در حال تولید قرار گرفته است.

iPhone-5S-packaging-photos

همچنین اگر نگاهی به تصاویر منتشر شده از بسته بندی آی‌فون بعدی بی‌اندازیم، به لطف کیفیت خوب چاپ این بسته بندی و تصویر، می‌توان فهمید آی‌فون ۵S  از مشخصاتی نظیر پیشتیبانی از شبکه‌های CDMA EV-DO Rev. A و Rev. B، شبکه‌های  HSPA+/DC-HSDPA با ۸۵۰/۹۰۰/۱۹۰۰/۲۱۰۰MHz، پشیتبانی از نسل چهارم ۴G LTE با باندهای  ۱/۳/۵/۱۳/۲۵، بهره مند شده است. همچنین اگر به عقب بازگردیم، به یاد خواهیم آورد این مشخصات برای آی‌فون ۵ CDMA هم تعریف شده بود، که می‌توان گفت آی‌فون ۵S  همانند آی‌فون ۵ CDMA در مدل‌های مختلف و بسته به اپراتور آن، عرضه می‌شود.

 

انتظار می‌رود اپل، از نسل جدید اسمارت‌ فون‌های آیفون در ماه سپتامبر رونمایی به عمل بیاورد. همچنین با توجه به سابقه‌ای که از اپل در معرفی و عرضه محصولاتش سراغ داریم، احتمالا تا اواخر سپتامبر شما صاحب یک گوشی آی‌فون نسل بعدی خواهید بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید