سونی اکسپریا هونامی؛ لحظات شیرین زندگی خود را با کیفیتی باور نکردنی ضبط کنید! - تکفارس 
سونی اکسپریا هونامی؛ لحظات شیرین زندگی خود را با کیفیتی باور نکردنی ضبط کنید! - تکفارس 

سونی اکسپریا هونامی؛ لحظات شیرین زندگی خود را با کیفیتی باور نکردنی ضبط کنید!

محمد جهانی
۴ شهریور ۱۳۹۲ - 19:58
سونی اکسپریا هونامی؛ لحظات شیرین زندگی خود را با کیفیتی باور نکردنی ضبط کنید! - تکفارس 

همه می‌دانیم، سونی این‌روزها سخت برروی تولید پرچم‌دار بعدی دوربین محور خود با نام سونی اکسپریا هونامی یا Z1، مشغول گشته تا بتواند ۴ سپتامبر، مراسم معارفه پرچم‌دار جدید خود را برگزار نماید.

سونی به پرچم‌دار جدید دوربین محور امید بسیاری دارد، چراکه شایعات از مشخصات خارق العاده‌ای برای سونی اکسپریا هونامی حکایت داشته‌‌اند؛ مشخصات بی نظیری همانند ضبظ فیلم با کیفیت ۴ برابر FHD، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با لنز G، مطمئنا شما را برای معرفی این پرچم دار بی قرار خواهند کرد!

saved_quote_image_261653از طرفی غول سخت افزاری ژاپنی، با به نمایش درآوردن تصاویر و بیان حرف‌های مرموزی سعی بر شعله‌ورتر کردن عطش دوستداران پرچم‌دار دوربین محور خود، دارد.

به تازگی نیز، یک تصویر از دوربین اکسپریا هونامی در صفحه رسمی سونی، منتشر شده که حرف  “G”در کنار آن نگاشته شده و فلاش LED نیز، در کنار آن به چشم می‌خورد. حرف “جی” احتمالا به لنز“G”این گوشی اشاره داشته است.

از طرفی نمایندگی سونی در چین، رسما تایید کرده که محصول جدیدی در ۵ سپتامبر، در چین رونمایی خواهد شد. با این حال، احتمالا معرفی سونی اکسپریا هونامی در ۴ سپتامبر، در شهر برلین آلمان به وقوع بپیوندد و این اختلاف تاریخ در رونمایی از محصول جدید سونی، به تفاوت در بازه‌های زمانی آلمان و چین باز می‌گردد.

سونی به تازگی در صفحه‌ اختصاصی خودش در فیس بوک، می‌گوید: ” آیا ما هنوز نتوانسته‌ایم توجه شما را ضبط کنیم؟! بهترین سونی”

سونی به طور کاملا ماهرانه‌ای با کلمات بازی کرده و استفاده از کلماتی همانند ضبط، احتمالا اشاره به دوربین اکسپریا Z1 داشته است.

گفته‌ها و تیزرهای اولیه، به پرچم‌دار دوربین محوری تقریبا مشابه با اکسپریا  Z  اشاره داشته‌اند که می‌توان مهم ترین نقطه قوت سونی اکسپریا هونامی را، ارتقای دوربین آن به رقمی معادل ۲۰.۷ مگاپیکسل دانست.

لنز “جی” را می‌توان نامی برشمرد که سونی از آن، در دوربین‌های DSLR خود استفاده می‌کند و سونی تلاش می‌کند تا بگوید، تصاویر گرفته شده با لنز “جی” از نظر کیفیت، با لنز کارل زایس قابل مقایسه خواهد بود.

اکثر لنزهای G سونی، می‌توانند در شرایطی مانند محیط‌‌های تاریک، با حداکثر روشنایی و دیافگرام تصویر برداری کرده و کم‌ترین بازتاب اشعه یا نور در هنگام تصویر برداری جذب می‌کنند.

در تصاویری که سونی از محصول جدید خود با دوستداران اکسپریایی‌اش به اشتراک گذاشته، مشاهده می‌شود اکسپریا Z1  مانند اکسپریا Z بوده و به یک کلید اختصاصی شاتر، مجهز خواهد شد.

این کمپانی همچنین تایید کرده، اکسپریا هونامی همانند دیگر دوستان اکسپریایی گران‌قیمت خود در برابر آب و رطوبت مقاوم می‌باشد.

در ادامه لیست مشخصاتی که احتمال داده می‌شود، پرچم‌دار دوربین محور و جدید سونی را با آن ببینیم، آمده:

  • ضد ضربه، شوک، گرد و غبار و آب, IP 55/58
  • صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع تریلومینوس، ۱۶ درصد وسعت رنگ گسترده تر
  • قابی از جنس فیبر کربن؛ محافظ صفحه نمایش جلو از نوع Dragontrail tempered  و شیشه گویلا گلاس ۳ از پشت گوشی مواظبت می‌کند.
  • تراشه چهار هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی ( پردازنده از نوع کرایت ۴۰۰) اسنپ دراگون کوالکام
  • چیپ گرافیکی آدرنو ۳۳۰
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه میکرو SD
  • باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری
  • دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با لنز “G” سونی، دیافراگم f/2.3 و ضبط فیلم با کیفیت ۴K
  • دوربین ۲ مگاپیکسلی با توانایی ضبط فول اچ‌دی در ۳۰ فریم بر ثانیه
  • سیستم عامل آندروید ۴.۲.۲
  • IR Remote
  •  ۴G LTE connectivity
  • دو بلندگوی استریو
  • ابعاد ۸.۳ میلی متر* ۷۳.۹ میلی متر* ۱۴۴ میلی متر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.