تبلت جی‌پد ۸.۳ ال‌جی سرانجام معرفی شد؛ چهار هسته قدرتمند و یک صفحه نمایش فول اچ‌دی! - تکفارس 
تبلت جی‌پد ۸.۳ ال‌جی سرانجام معرفی شد؛ چهار هسته قدرتمند و یک صفحه نمایش فول اچ‌دی! - تکفارس 

تبلت جی‌پد ۸.۳ ال‌جی سرانجام معرفی شد؛ چهار هسته قدرتمند و یک صفحه نمایش فول اچ‌دی!

محمد جهانی
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ - 11:37
تبلت جی‌پد ۸.۳ ال‌جی سرانجام معرفی شد؛ چهار هسته قدرتمند و یک صفحه نمایش فول اچ‌دی! - تکفارس 

حتما می‌دانید ال‌جی برروی طراحی و تولید یک تبلت نامتعارف آندرویدی مشغول شده و این تبلت جی‌پد ۸.۳ نام دارد. ال‌جی بالاخره تبلت جدید خود را رسما معرفی کرد و به نظر، با یک تبلت نسبتا متوسط طرف خواهیم بود!

ال‌جی جی‌پد ۸، اولین تبلتی است که از یک صفحه نمایش فول اچ‌دی برروی یک نمایش‌گر ۸.۳ اینچی بهره می‌برد و اندازه صفحه نمایش آن نیز، کمی غیر عادی به نظر می‌رسد!

LG-G-Pad-8.3

اندازه واقعی صفحه نمایش این تبلت ۸.۳ اینچ بوده که می‌تواند رزولوشنی در حدود ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش درآورد. پردازش‌گر تبلت جی‌پد ال‌جی، چهار هسته‌ای بوده و این پردازش‌گر از سری ۶۰۰ پردازش‌گر‌های اسنپ دراگون کوالکام، برگزیده شده است. هر هسته فرکانسی در حدود ۱.۷ گیگاهرتز را، به نمایش می‌گذارد.

تبلت جدید ال‌جی از یک اپلیکیشن کاربردی جالب به نام QPair استفاده می‌کند که به کمک این اپلیکیشن، می‌توانید هنگامی که با تلفن همراه شما کسی تماس می‌گیرد یا پیامی را برایتان ارسال می‌کند، برروی تبلت خود مشاهده نمایید. البته قابلیت این برنامه فراتر از این بوده و می‌توانید پاسخ پیام را از طریق تبلت ارسال کنید.

ال‌‌جی جی پد مجهز به رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است. دوربینی که ال‌جی برای مکالمه‌های تصویری انتخاب کرده، ۱.۲ مگاپیکسلی بوده و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری به کار گرفته شده برروی آن، به شما اجازه خواهد داد تا برای ساعت‌ها از کار با این تبلت لذت ببرید! سیستم عامل آندروید گوگل نسخه ۴.۲.۲ برروی این تبلت، از پیش نصب شده است و وزن تبلت در حدود ۳۳۸ گرم می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است، کمپانی ال‌جی در نظر دارد تا تبلت جی‌پد ۸.۳ را در ربع چهارم سال جاری میلادی در نقاطی نظیر اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا به فروش برساند. قیمت این تبلت هنوز مشخص نشده است اما طبق گفته‌های رسمی ال‌جی، تبلت جدید این کمپانی در رنگ‌های سیاه و سفید به فروش رسانده خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.