یوروکام با قدرتمندترین ورک استیشن قابل حمل می آید - تکفارس 
یوروکام با قدرتمندترین ورک استیشن قابل حمل می آید - تکفارس 

یوروکام با قدرتمندترین ورک استیشن قابل حمل می آید

میلاد کرمانشاهی
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ - 23:35
یوروکام با قدرتمندترین ورک استیشن قابل حمل می آید - تکفارس 

شرکت یوروکام (Eurocom) به تازگی لپ تاپ Neptune 3.0 خود را که یک ورک استیشن قابل حمل می باشد با پردازشگر گرافیکی قدرتمند انویدیا، Quadro K5100M به روز رسانی کرد. K5100M مبتنی بر هسته گرافیکی GK104 بوده و مجهز به ۱۵۳۶ هسته کودا به همراه ۸ گیگابایت حافظه GDDR5 می باشد. بنابراین Neptune 3.0 قدرتمندترین ورک استیشن قابل حمل در سیاره مان می باشد!

سومین نپتون یوروکام با گرافیک K5100M – قدرتمنترین پردازشگر گرافیکی ممکن در عرضه رندرینگ موبایل

آن چه که بدیهی است این است که یوروکام با لپ تاپ نپتون ۳ بازار بسیار خاصی را هدف قرار داده است. خریداران این بازار طراحانی می باشد که به قدرتمندترین گرافیک ممکن برای رندرینگ و مدل سازی سه بعدی بدون فدا کردن قابلیت حمل و نقل احتیاج دارند. با این که K5100M پردازشگر رندرینگ می باشد ولی حتی در زمینه بازی هم یکی از بهترین گزینه های موجود محسوب می شود. این پردازشگر کوادرو با ثبت امتیاز ۷۰۰۰ در تست ۳DMark 11 پس از پردازشگر قدرتمند GTX 780M و در مقام دوم برای بازی قرار می گیرد. توانایی اصلی نپتون ۳ در زمینه DirectCompute، OpenCL و برنامه های CUDA می باشد.

a1

رئیس شرکت یوروکام در این باره گفته است:

ورک استیشن های قابل حمل یوروکام به شرکت های مهندسی کمک می کند تا نوآوری به خرج دهند، کارآمد تر شده و بازار تولیدی بهتری داشته باشند وهم چنین سرویس های ارزان تر و بهتری در اختیار خریداران قرار می دهد. توانایی سفر به همراه سخت افزار قابل حمل و از دست ندادن فرصت ها، برای خریداران ما یک مزیت محسوب می شود.

مشخصات یوروکام نپتون ۳

a2

صفحه نمایش مات یا براق ۱۷٫۳ اینچی با تفکیک پذیری Full HD و نور پس زمینه LED

چیپست Intel HM87 و پشتیبانی از پردازنده های نسل چهارم اینتل تا سقف Core i7 4930XM

۴ سوکت رم SODIMM با قابلیت پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم DDR3 با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز

رابط گرافیکی MXM 3.0b که برای گرافیک های GeForce و Quadro از انویدیا و AMD Radeon پشتیبانی شده است.

ابعاد: ۴۱۲ در ۲۷۶ در ۴۱٫۸ میلی متر. لازم به ذکر است که ۴۱٫۸ میلی متر ضخامت نازک ترین قسمت لپتاپ بوده و ضخامت ضخیم ترین قسمت ۴۵٫۴ میلی متر می باشد.

وزن: ۳٫۹ کیلوگرم

با وجود گرافیک قدرتمند K5100M و قابلیت پشتیبانی از ۵ هارد دیسک در حالت RAID، نپتون ۳ چیزی فراتر از یک لپتاپ معمولی می باشد. اطلاعاتی از قیمت این مدل در دسترس نیست ولی انتظار می رود قیمت نپتون ۳ حول و حوش ۶۰۰۰ دلار باشد چرا که تنها قیمت گرافیک K5100M در حدود ۱۸۰۰ دلار می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.