اقدامات احتیاطی سامسونگ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در رویداد Unpacked خود - تکفارس 
اقدامات احتیاطی سامسونگ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در رویداد Unpacked خود - تکفارس 

اقدامات احتیاطی سامسونگ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در رویداد Unpacked خود

مهرداد میرشاهی
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 14:30
اقدامات احتیاطی سامسونگ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در رویداد Unpacked خود - تکفارس 

شیوع گسترده بیماری کرونا باعث شده تا بسیاری از افراد از شرکت در محل اجتماع گسترده مردم اجتناب کنند. در همین راستا، تعدادی از شرکت‌های مطرح حوزه تکنولوژی از حضور در رویداد MWC 2020 انصراف داده‌اند.

رویداد آنپکد (Unpacked) سامسونگ قرار است سه شنبه همین هفته برگزار شود؛ سامسونگ ابتدا قصد داشت تاریخ این مراسم را تغییر دهد اما در نهایت، تصمیم گرفت تا آنپکد امسال را در همان تاریخ مقرر شده اما با احتیاط بسیار زیاد برگزار کند.

سامسونگ ایستگاه‌های ضدعفونی دست را در سراسر محل برگزاری مراسم تعبیه کرده است و در صورت درخواست حضار، ماسک صورت نیز در اختیارشان قرار خواهد داد.

سامسونگ همچنین دوربین‌های عکس‌برداری حرارتی را نیز در تمام ورودی‌های سالن قرار خواهد داد تا هر کس که علائم تنفسی غیرمعمول یا شدید داشته باشد را نشان دهد. پس از آن نیز از فرد مشکوک خواسته می‌شود تا با پزشکان حاضر در سالن مشورت کنند.

سامسونگ همچنین متذکر شده که دولت آمریکا ورود افراد غیرآمریکایی به خاک کشور این را محدود کرده است و افرادی که در ۱۴ روز اخیر از کشور چین بازدید کرده‌اند را راه نخواهد داد. بنابراین افرادی که قصد شرکت در این مراسم را دارند باید از این موضوع آگاه باشند.

سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد فردای خود از سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ و همینطور سامسونگ گلکسی بادز پلاس (Buds+) و ساموسنگ گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نیز رونمایی کند. با توجه به اینکه اکثر اطلاعات این دستگاه‌ها در روزهای گذشته لو رفته است و خود مراسم نیز به صورت آنلاین پخش زنده خواهد شد، شرکت در سالن و محل برگزاری مراسم کاری اضافه تلقی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید