فبلت جدید ایسر، برایتان ناگفته‌های بسیاری خواهد داشت! - تکفارس 
فبلت جدید ایسر، برایتان ناگفته‌های بسیاری خواهد داشت! - تکفارس 

فبلت جدید ایسر، برایتان ناگفته‌های بسیاری خواهد داشت!

محمد جهانی
۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - 17:09
فبلت جدید ایسر، برایتان ناگفته‌های بسیاری خواهد داشت! - تکفارس 

اگر شما فکر می‌کنید عمر گوشی‌های هوشمند به پایان رسیده است، باید خدمتتان عرض کنیم سخت در اشتباهید! فبلت جدید ایسر با نام Liquid  S2، جدیدترین محصول هوشمند و اولین گوشی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت ۴K است.

این فبلت از ویژگی‌های بسیار خوبی نظیر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای سری ۸۰۰ اسنپ دراگون کوالکام با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برای هرهسته بهره منده شده و شاید قرار است توان اورکلاک هر هسته نسل جدید پردازنده‌های کوالکام را به نمایش بگذارد.

Acer_Liquid_S2_-_September_2013

Liquid S2، اولین فبلت ایسر خواهد بود که از زمانی چشم گشوده رقبای قدرتمندی نظیر فبلت اکسپریا Z  اولترا سونی را در برابر خود مشاهده می‌کند و شاید در بسیاری از موارد، از آن سرتر باشد. این فبلت برای تکمیل مشخصات خوب خود، از یک صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی از نوع IPS-LCD، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بهره برده و تاکنون، پیروزی را برای خود و تولیدکنندگانش پیش خریده کرده است چراکه هنوز نمی‌دانیم فبلت سامسونگ، چه چیزی در چنته دارد!

فیلم‌برداری فول‌ Hd با ۶۰ فریم بر ثانیه و عکس‌برداری سریع از طریق صفحه قفل، مطئمنا شما را برای خرید فبلت لیکوئید ایسر بی صبر خواهد کرد.

حال باید منتظر ماند و دید آینده به مذاق کدام فبلت بیش‌تر خوش خواهد آمد؟! آیا فبلت سامسونگ از ویژگی‌های بسیار عالی مثل فبلت جدید ایسر بهره مند شده یا یک فبلت بیش نیست که قصد دارد فقط با فبلت‌ سونی، به رقابت بپردازد؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.