مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱ یا زارا، رسما تایید شد! - تکفارس 
مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱ یا زارا، رسما تایید شد! - تکفارس 

مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱ یا زارا، رسما تایید شد!

محمد جهانی
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - 13:25
مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱ یا زارا، رسما تایید شد! - تکفارس 

در ماه ژولای بود که گفته می‌شد، یکی از جدیدترین محصولات هوشمند اچ‌تی‌سی زارا نام گذاری می‌شود اما خوشبختانه، امروز متوجه شدیم محصول جدید اچ‌تی‌سی زارا نخواهد بود و شاید باید با اسم دیگری صدایش کنیم. نام جدیدی که برای اچ‌تی‌سی زارا برگزیده شده، HTC Desire 601 است. این محصول بالاخره رسما نامش تایید شد و مشخصاتش بسیاری از آن، شرح داده شد.

htc-desire-601-2

اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱، ۱۳۰ گرمی بوده و با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی QHD  با رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ پیکسل، خواهد آمد. گوشی جدید اچ‌تی‌سی را، یک پردازنده دو هسته‌ای کوالکام Snapdragon سری ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز برای هرهسته، قدرت می‌بخشد.

از نظر رم، احتمالا با یک گوشی یک گیگابایتی با ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با کارت حافظه  میکرو SD طرف خواهیم بود.

اچ‌تی‌سی دیزایز ۶۰۱  با ویژگی‌های بسیار خوبی همراه شده است؛ رابط کاربری سنس ۵ با تمام نرم افزارهای اختصاصی‌ مانند بلینک فید و ZOE، نسخه ۴.۲.۲ سیستم عامل متن باز آندروید گوگل ، یک اسپیکر دوگانه از نوع بوم Sound که در جلوی گوشی گنجانده شده است، دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، دیافراگم f/2.0  و قابلیت فیلم‌برداری به صورت فول اچ‌دی، دوربین دوم و یا مکالمه تصویری از نوع VGA مهر تاییدی بر قدرت سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی خواهند بود!

مشخصات ارتباطی که از یک گوشی این‌چنینی انتظار می‌رود را بلوتوث ۴.۰، وای-فای و جی‌پی‌اس تشکیل داده و آنتن نسل چهارم LTE به کار گرفته شده برروی اچ‌تی‌سی زارا، به شما اطمینان خواهد بخشید که می‌تواند از سیم کارت‌های نسل چهارم به خوبی پشتیبانی کند. درباره زمان عرضه و کشورهایی که ممکن است گوشی جدید اچ‌تی‌سی قدم برروی آن‌ها بگذارد، باید بگوییم اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۰۱ برای عرضه در ماه اکتبر در نظر گرفته شده و بازارهای اروپا، آسیا و آفریقا مقصد وی خواهند بود. هرچند شایعات و اخبار  درز کرده می‌گویند، ممکن است گوشی جدید اچ‌تی‌سی در برخی از نقاط ایالات متحده آمریکا عرضه شود. قیمت Desire 601، هنوز مشخص نشده است و نمی‌دانیم محصول جدید اچ‌تی‌سی در چه رنج قیمتی، قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید