تبلت جدید ۱۵۰ دلاری شرکت Asus با نام MeMo Pad - تکفارس 
تبلت جدید ۱۵۰ دلاری شرکت Asus با نام MeMo Pad - تکفارس 

تبلت جدید ۱۵۰ دلاری شرکت Asus با نام MeMo Pad

علیرضا
۲۶ دی ۱۳۹۱ - 19:30
تبلت جدید ۱۵۰ دلاری شرکت Asus با نام MeMo Pad - تکفارس 

تبلت جدید ۱۵۰ دلاری شرکت Asus با نام MeMo Pad

زمانی که کمپانی Asus اعلام کرد در حال حاظر ماهیانه ۱ میلیون دستگاه Nexus 7 تولید می‌کنند برای بسیاری قابل پیش‌بینی بود که به زودی خود کمپانی ایسوس هم به تنهایی و بدون شراکت با کمپانی ثالثی تبلتی ارزان قیمت را معرفی و روانه بازار خواهد نمود تا هم جای پای خود را در این بین محکم کند و هم سود حاصله اندک از فروش نکسوس ۷ را با این مدل جدید بیشتر کند.

حالا امروز ایسوس با معرفی تبلت ۱۴۹ دلاری با نام MeMO Pad به این پیش‌بینی جامه‌ی عمل پوشاند. این تبلت از SoC تقریبا گم‌نام VIA WM8950 بهره می‌برد. این SoC از یک پردازنده تک هسته‌ای ARM Cortex A9 با فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز، رم ۱ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی ARM Mali-400 استفاده می‌کند.

MeMO Pad تبلتی ۷ اینچی با صفحه نمایشی با تفکیک‌پذیری ۶۰۰ * ۱۰۲۴ می‌باشد که بنابر گفته‌های ایسوس روشنایی ۳۵۰ نیت و زاویه دید ۱۴۰ درجه را به کاربر ارائه می‌کند. میمو پد در ۲ نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکته قابل اشاره در این تبلت ساپورت microSD تا ۳۲ گیگابایت می‌باشد که حرکتی رو‌به جلو نسبت به نکسوس ۷ می‌باشد. این تبلت نیز مانند تمام برادران هم قیمت خودش دوربین پشتی ندارد و تنها به دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی مجهز شده است. مواردی همچون پورت های ۳.۵ میلیمتری میکروفون و میکرو USB، میکروفون، بلندگو و سنسور شتاب سنج نیز در این تبلت دیده می‌شوند.

تبلت با وزن ۳۷۰ گرم و ابعاد ۱۹۶.۲ در ۱۱۹.۲ در ۱۱.۲ میلیمتر و در رنگ های سفید، خاکستری تیره و صورتی عرضه خواهد شد. همچنین این تبلت به صورت پیش‌فرض با اندروید ۴.۱ وارد بازار می‌شود.

در انتها پیشنهاد میکنیم جدول مقایسه ای میمو پد با آیپد مینی و نکسوس ۷ را که توسط وب‌سایت AnandTech جمع‌آوری شده است را مشاهده ‌کنید.

002

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید