iPhone 6 : تاریخ انتشار ، شایعات ، ویژگی ها و اخبار - تکفارس 
iPhone 6 : تاریخ انتشار ، شایعات ، ویژگی ها و اخبار - تکفارس 

iPhone 6 : تاریخ انتشار ، شایعات ، ویژگی ها و اخبار

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - 20:12
iPhone 6 : تاریخ انتشار ، شایعات ، ویژگی ها و اخبار - تکفارس 

یکی از بهترین گوشی های هوشمندی که روانه بازار شده است ، آیفون و خانواده ۵ گجتی خود است . بسیاری از مردم آیفون را یک کامپیوتر کوچک میدانند به همین علت هر ساله سیر کثیری از مردم منتظر سری جدید این گجت هستند . در این پست ما به بررسی شایعات ششمین آیفون میپردازیم.

آیفون ۶ ، تاریخ انتشار

اپل ایفون ۵ اس خود را با تغییراتی در معماری نرم افزاری Ios  منتشر کرد و مورد استقبال قرار گرفت . قبل از اینکه اپل آیفون ۵ اس را معرفی و رونمایی کند ، بسیاری از طراحان کانپست حرفه ای تصاویری جعلی اما زیبا طراحی کرده اند . انتظار میرود که اپل طی واکنشی تا سپتامبر ۲۰۱۴ آیفون ۶ را رونمایی کند و بر شایعات خاتمه دهد.

اما اپل باید به آرامی این گجت بزرگ که آیفون ۶ نام دارد را رونمایی و تولید کند و به دلایلی در یک پروسه طولانی قرار گیرد تا یک همدم بعد از خانواده آیفون ها را خلق کند . به همین علت ما باید برای رونمایی این آیفون تا قبل از عرضه Galaxy  حدید سامسونگ ( می یا ژوئن ) به انتظار بنشینیم.

آیفون ۶ ، ابعاد

گزارش هایی که اخیرا از روزنامه Wall Street Jurnal  پخش شده است ، نشان میدهد که اپل میخواهد نسل ۶ آیفون را از صفحه نمایش ۴ اینچ به ۶.۵ اینچ ارتقاء و صفحه نمایشی بزرگتر و واضح تر از قبل را روی آیفون خود قرار دهد. شرکت اپل تا به حال شکایت هایی زیادی از کاربران و مصرف کنندگان خود به علت صفحه نمایش کوچک خود شنیده و سرزنش شده است ، به همین دلیل شاید اپل گجت جدید خود را با صفحه نمایشی بزرگتر از ۵ اینچ منتشر کند تا شاید بازی های جذاب Ios  عملکرد بهتری داشته باشد.ناگفته نماند که اپل با این ریسک بزرگ و بیشترکردن Screen-Size  این گجت میتوان فروش بیشتری نسبت به رقبای آندرویدی خود داشته باشد.!

با توجه به سخنان MacRumors اپل با ساخت یک Retina+  و استفاده آن در تکنولوژی IGZO  که ساخته شده ی Sharp  است میتواند عملکرد بهتری از HD  داشته باشد و در نتیجه با آیفونی نازک تر ، واضح تر و روشن تر با رزولوشن بالاتر روبرو هستیم.

آیفون ۶ ، حافظه داخلی و جانبی

طبق گفته تحلیلگران عرصه تکنولوژی و موبایل های هوشمند ، در آیفون ۵ اس ، حافظه این موبایل از حد متوسط ۶۴ گیگابایت به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا یافته است و انتظار میرود بتوانید حافظه ۲ برابری را در آیفون ۶ با خود حمل کنید . اگر چه بعضی از شرکت ها و برند های معروف موبایل بر روی حافظه ۱ ترابایت هم کار میکنند. آیپد ۵ هم قرار است با حافظه ۱۲۸ گیگ به فروش برسد. نظر شما درباره این عملکرد اپل چیست؟!

آیفون ۶ ، مشخصات

در آیفون ۵ اس بسیاری از ویژگی ها و مشخصات فرعی دیده شده است مانند : Wi-Fi  ، انتقال داده ها ( بلوتوث) ، پرداخت بی سیم ( Wi-Fi Payment ) ، بخش رسانه و آیتونز جدید کشف شد . اما خبری از NFC  ها نبود ! شاید اپل به فکر جای دادن این تکنولوژی بروز در آیفون ۶ باشد.آیفون ۵ اس را با چیپ A7  جدید دیدیم که عملکرد خوبی در سرعت و کیفیت دارد.سرعت چیپ A7  تقریبا ۴۰ % بیشتر است و از چیپ قدیمی A6  سرعت بیشتری دارد . ما هم انتظار داریم تا اپل تکنولوژی ۴ هسته ای در موبایل هوشمند خود استفاده کند. آیا شما این پرش بزرگ اپل را قبول دارید ؟!

دوربین آیفون جدید ۱۵ % افزایش کیفیت تصویر داشته است و دارای یک Flash Light  ال ای دی است. پیش بینی میشود که شلیک فلش دوربین پیشرفت کند و زوم پیشرفته همچنین آهسته کردن فیلم برداری و دیدن تصاویر Slow-Mession  را دارا باشد. آیا تکنولوژی ۱۲ پیکسلی جای ۸ پیکسلی را که در آیفون ۵ اس و آیفون ۵ بوده است را پر میکند ؟!

طبق معمول در این گوشی تکنولوژی بلوتوث و ۴G Wi-Fi  هم قرار دارد.

سیستم عامل اپل آیفون ۶

طبق روال گذشته اپل از سیستم محبوب Ios  استفاده میکند . شاید اپل این آیفون را با یک سیستم عامل جدید از خانواده آی او اس منتشر کند . شاید هم به همین ios 7  راضی شود و روی آیفون ۶ خود هم از این سیستم عامل عالی و کم نظیر استفاده کند . اگر چه سیستم عامل محبوب و هوشمند اپل یعنی Ios  هنوز که هتوزه ۸ پله از رقیب سرسختش  ، آندروید ، دور است اما انتظار میرود که Ios  روی آیفون ۶ عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبلش داشته باشد.

این تحلیل فقط از روی کانپست (شایعات) بیان شده است و ممکن است برخی از ویژگی های سخت افزاری یا نرم افزاری فقط شایعه باشد . پس در بهتر بودن اپل در این زمینه مطلع باشید.!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید