iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 
iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 

iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است

محمدرضا قدمگاهی
۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - 12:05
iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 

یکی از ضعف های بزرگ سیستم عامل iOS همیشه دسترسی آسان آن به عکس های شخصی بدون نیاز به پس کد یا کد امنیتی بوده است . ظاهرا اپل در آخرین نشست خبری خود بیان کرده است که این مشکل امنیتی در سیستم عامل iOS 7 و سیستم عامل هایی که بعد از iOS 7 روی موبایل های هوشمند آیفون نصب شوند به سختی هک شده و از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود.

برخی از هکر ها با شرکت اپل ، پدرکشتگی دارند و به راحتی میتوانستند به سیستم عامل های iOS 6 و ورژن های پایین تر نفوذ کرده و عکس ها و ایمیل های شخصی استفاده کنندگان را ببینند ! اما اینطور که معلوم است کمپانی اپل روی امنیت iOS 7 بسیار کار کرده است و انتظار میرود بزودی یک آنتی ویروس هم به این سیستم اضافه شود. اگر با سیستم عامل آندروید کار کرده باشید معنای واقعی امنیت را متوجه میشوید . شاید اپل هم به فکر این باشد که بزودی یک حسگر یا کد امنیتی به سیستم عامل محبوب خود اضافه کند .

در سیستم عامل iOS 6 با زدن یک دکمه کنار Slide-Lock به راحتی و آسان تر از آب خوردن عکس های شخصی صاحب iPhone یا iPad برایتان اسلاید میشود و به زیبایی میتوانید به آن نفوذ کنید! اگر اپل بتواند این پروسه امنیتی را به خوبی در iOS 7 اجرا کند ، روی فروشش تاثیر به سزایی خواهد داشت.

iOS 7 همراه با انتشار آیفون ۵ اس به آیتونز های شما میرسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • Nomad گفت:

    مگه سیستم های قبلی آی او اس ویروس می گرفتند که اپل بخواد آنتی ویروس بزاره …. اصلا یکی از موفقیت های اپل به خاطر سینک از آی تیونز هستش …بخش آنتی ویروس به نظرم شایعه ای بیش نیست !