iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 
iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 

iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است

محمدرضا قدمگاهی
۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - 12:05
iOS 7 : تماشای عکس و ایمیل با کد امنیتی امکان پذیر است - تکفارس 

یکی از ضعف های بزرگ سیستم عامل iOS همیشه دسترسی آسان آن به عکس های شخصی بدون نیاز به پس کد یا کد امنیتی بوده است . ظاهرا اپل در آخرین نشست خبری خود بیان کرده است که این مشکل امنیتی در سیستم عامل iOS 7 و سیستم عامل هایی که بعد از iOS 7 روی موبایل های هوشمند آیفون نصب شوند به سختی هک شده و از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود.

برخی از هکر ها با شرکت اپل ، پدرکشتگی دارند و به راحتی میتوانستند به سیستم عامل های iOS 6 و ورژن های پایین تر نفوذ کرده و عکس ها و ایمیل های شخصی استفاده کنندگان را ببینند ! اما اینطور که معلوم است کمپانی اپل روی امنیت iOS 7 بسیار کار کرده است و انتظار میرود بزودی یک آنتی ویروس هم به این سیستم اضافه شود. اگر با سیستم عامل آندروید کار کرده باشید معنای واقعی امنیت را متوجه میشوید . شاید اپل هم به فکر این باشد که بزودی یک حسگر یا کد امنیتی به سیستم عامل محبوب خود اضافه کند .

در سیستم عامل iOS 6 با زدن یک دکمه کنار Slide-Lock به راحتی و آسان تر از آب خوردن عکس های شخصی صاحب iPhone یا iPad برایتان اسلاید میشود و به زیبایی میتوانید به آن نفوذ کنید! اگر اپل بتواند این پروسه امنیتی را به خوبی در iOS 7 اجرا کند ، روی فروشش تاثیر به سزایی خواهد داشت.

iOS 7 همراه با انتشار آیفون ۵ اس به آیتونز های شما میرسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید