سونی یک کنترلر شبیه به کینکت به ارمغان می آورد - تکفارس 
سونی یک کنترلر شبیه به کینکت به ارمغان می آورد - تکفارس 

سونی یک کنترلر شبیه به کینکت به ارمغان می آورد

محمدرضا قدمگاهی
۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - 16:51
سونی یک کنترلر شبیه به کینکت به ارمغان می آورد - تکفارس 

سونی میگوید میخواهد یک کنترلر به کمک PS Eye درست به مانند ماژول Kinect که برای Xbox360 است ، خلق کند.انتظار میرود این کنترلر حرکتی قدرتمند تر از رقیب دیرینه خود ( Xbox 360 , XBOX ONE ) باشد.

در یکی از کنفرانس های جشنواره سرگرمی و بازی های ویدویی ژاپن یا همان TGS 2013 که در توکیو برگزار میشود ، Masayasu Ito بیان کرد که :

کنترلر های حس گر یا حرکتی که با حرکات بدن انسان یا با صدا قابل کنترل است و بسیار جالب به نظر میرسد یکی از مهمترین ماژول ها یا ابزار های جانبی کنسول های بازی هست . سونی میتواند با کمک ( چشم PS4 ) یا PS Eye یکی از جالب ترین ماژول های حرکتی را تولید و عرضه کند . انتظار میرود که این وسیله جانبی همراه با یک آپدیت نرم افزاری همچون Xbox360 عرضه و تولید شود.

اما با این حال ایتو در مصاحبه خود با EuroGamer افزود که این ابزار حرکتی در بازی های نسل بعد همراه با گیم پد هم باشد یعنی قسمتی از بازی با حرکت بوده و شما در کنار آن با کنترلر اصلی PS4 هم به بازی بپردازید. این واکنش سونی میتواند صنعت بازیسازی را گسترش دهد و در هیجان بازی تاثیر به سزا بگذارد.

سونی در کنار این کنفرانس اعلام کرد که PS Eye کاملا صورت صاحبش را میشناسد و از فرامین صوتی مالک کنسول PS4 آگاه است و با PS Eye میتوانید امنیت PS4 خود را هم فراهم کنید.! ماژول یا وسیله جانبی PS Eye همراه با عرضه PS4 لانچ میشود و قیمیت آن ۵۴.۹۹ یورو پیش بینی میشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.