مشخصات دوربین فیلمبرداری GoPro Hero4 لیک شد - تکفارس 
مشخصات دوربین فیلمبرداری GoPro Hero4 لیک شد - تکفارس 

مشخصات دوربین فیلمبرداری GoPro Hero4 لیک شد

محمدرضا قدمگاهی
۲ مهر ۱۳۹۲ - 18:59
مشخصات دوربین فیلمبرداری GoPro Hero4 لیک شد - تکفارس 

دوربین فیلمبرداری GoPro Hero 4 یکی از مورد انتظار ترین دوربین های فیلمبرداری است که اطلاعاتی جدید از این دوربین به بیرون درز کرد و لیک شد. ظاهرا این دوربین فیلمبرداری میتواند با استفاده از تکنولوژی ۴K از کیفیتی ماورای HD برخوردار است.

با توجه به گزارشات لیک شده این دوربین بر روی کیفیت ۴K و ۱۲۰FPS و ۷۲۰ در ۲۴۰FPS 1080P فیلم های دسته اولی ضبط میکند. به این دوربین ویژگی های نظیر :

HDR و WDR مپینگ به این دوربین اضافه شده است . این دوربین لرزش گیر اتوماتیک دارد و چهره یاب اضافه شده است و منظره یابی هم حذف شده است حتی با این دوربین تصاویر و فیلم هایی که گرفته اید و ضبط کرده اید را در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر به اشتراک بگزارید.! منتشر کننده و لیک کننده این اطلاعات فردی به نام F-Stoppers بوده است.

GoPro Hero تا به حال واقعا به یک قهرمان تبدیل شده است . از این دروبین در فیلمبرداری های ورزشی و صحنه آهسته با فریم های بالا استفاده میشود و تا به حال طرفداران بسیار زیادی در مقابله با Canon جمع آوری کرده است. اطلاعات کمی درباره انتشار این دوربین به بیرون درز کرده است اما ممکن است این دروبین تا تابستان سال آینده در سرتا سر جهان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید