تازه واردی به نام Vizio – قسمت اول - تکفارس 
تازه واردی به نام Vizio – قسمت اول - تکفارس 

تازه واردی به نام Vizio – قسمت اول

علیرضا
۲۷ دی ۱۳۹۱ - 11:34
تازه واردی به نام Vizio – قسمت اول - تکفارس 

تازه واردی به نام Vizio – قسمت اول

نمایشگاه CES امسال شاهد قدرت نمایی‌های تازه‌ واردی اما با تجربه در زمینه تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها بود. کمپانی آمریکایی ویزیو که یکی از تولیدکنندگان مطرح و نام آشنای تلویزیون در دنیا است با هدف تسخیر بازار تمام نمایشگرهای موجود و از آنجایی که امروزه بیشتر وقت ما با نمایشگرهای موبایل و تبلت سپری می‌شود چند محصول متنوع و جدید و البته کاملا قابل رقابت با نمونه‌های موجود بازار معرفی کرد.

در این قسمت اسمارت‌فون‌های کمپانی ویزیو را برای شما معرفی می‌کنیم.

در بین ۲ محصول معرفی شده برادر کوچکتر مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی همراه با رزولوشن تصویر HD می‌باشد ( یعنی ۱۲۸۰ * ۷۲۰ ). این اسمارت فون مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای MediaTek با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز و ۱ گیگابایت رم می‌باشد. این محصول ۲ سیم کارته می‌باشد و با نسخه خالص اندروید (مشابه اندروید گوشی‌های سری Nexus ) منتشر می‌شود. کیفیت صفحه نمایش این گوشی نیز بنابر گفته کسانی که در نمایشگاه با آن ار کرده‌اند فوق‌العاده ذکر شده است! گفته می‌شود جنس و طراحی بدنه این گوشی تا حدودی شبیه به اچ تی سی وان ایکس می‌باشد.

برادر بزرگتر با صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی مدلی ۱.۵ گیگاهرتزی از شرکت کوالکوم می‌باشد (از مدل دقیق پردازنده‌های هر دو تلفن و چیپ‌های گرافیکی آن‌ها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است). این محصول نیز ۲ سیم کارته می‌باشد و مانند مدل قبلی کاربران در نمایشگاه CES شیفته رزولوشن و کیفیت تصویر آن شده‌اند و  تصاویر آن را کاملا واقعی دانسته‌اند.

پیشتر از این ویزیو یک تجربه ناموفق در بازار اسمارت فون‌ها داشته است و به همین دلیل این‌بار تصمیم گرفته تا با احتیاط بیشتر ابتدا این دو محصول جدید را در بازارهای چین عرضه کند و سپس در صورت موفقیت به بازارهای اروپایی و آمریکایی وارد شود (شاید یکی از دلایل ۲ سیم کارته بودن گوشی‌ها نیز همین باشد).

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این دو محصول در بازار چین منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات جدید ویزیو در یان باره باشیم. به نظر شما چه آینده‌ای در انتظار این محصولات و کمپانی ویزیو می‌باشد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید