نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ کیت کت در ۱۵ اکتبر رونمایی خواهند شد؟ - تکفارس 
نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ کیت کت در ۱۵ اکتبر رونمایی خواهند شد؟ - تکفارس 

نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ کیت کت در ۱۵ اکتبر رونمایی خواهند شد؟

محمد محمدی
۱۹ مهر ۱۳۹۲ - 18:25
نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ کیت کت در ۱۵ اکتبر رونمایی خواهند شد؟ - تکفارس 

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، نسل بعدی تلفن های نکسوس گوگل (نکسوس۵) و اندروید ۴.۴ کیت کت هفته بعد معرفی خواهند شد.

براساس گزارشی از CNET UK، گوشی جدید و نسخه بعدی اندروید در ۱۵ اکتبر رونمایی خواهند شد. گویا این شایعات از یکی از استارت آپ های گوگل که هر دو هفته یکبار برگزار می شود بدست آمده. null
طی شایعات اخیر یک سایت، انتظار می رفت نکسوس ۵ هفته قبل معرفی شود. همچنین این سایت ادعا کرده بود که قیمت نکسوس ۵ تقریبا نصف آیفون ۵s و در حدود ۴۴۶ دلار خواهد بود. چند روز پیش هم یک شرکت سازنده کاور تلفن های همراه، عکسی از پنل پشتی نکسوس ۵ منتشر کرده بود.
اوایل همین ماه میلادی بود که جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری نکسوس ۵، قیمت و حافظه داخلی آن به بیرون درز کرد. طی این گزارشات نکسوس ۵ در مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار و در مدل ۳۲ گیگابایتی ۳۹۹ دلار قیمت خواهد خورد.
از دیگر شایعات در مورد این گوشی گوگلی می توان به صفحه نمایش ۴.۹۵ اینچی فول اچ دی (۱۰۸۰p) با پنل IPS LCD، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۰۰ با چهار هسته پردازشی و فراکانس ۲.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.
گوگل نسخه جدید اندروید (۴.۴ کیت کت) را در سپتامر معرفی کرده بود و این برای گوگل بسیار با ارزش است که با گذشت یک ماه هنوز اطلاعات خاصی در مورد رابط کاربری و ویژگی های این سیستم عامل به بیرون درز نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.