آیپد ۶ با رتینا چندین برابر درمقابل با iPad 5 ظاهر خواهد شد - تکفارس 
آیپد ۶ با رتینا چندین برابر درمقابل با iPad 5 ظاهر خواهد شد - تکفارس 

آیپد ۶ با رتینا چندین برابر درمقابل با iPad 5 ظاهر خواهد شد

محمدرضا قدمگاهی
۲۲ مهر ۱۳۹۲ - 17:42
آیپد ۶ با رتینا چندین برابر درمقابل با iPad 5 ظاهر خواهد شد - تکفارس 

جند ماه پیش شرکت بزرگ و نامدار اپل ، محصول زیبا و جدید خود iPad 5 را معرفی کرد که از کیفیت تصویر خارق العاده ای بهره مند است . هنوز فروش نسل ۵ تمام نشده است که شایعه سازان پیش بینی هایی از نسل ۶ آیپد در فضای اینترنت پخش کردند که ما این کانپست ها یا شایعات را در اختیار شما قرار میدهیم.

شرکت اپل قصد دارد که ایپد ۶ را از رتینا و کیفیت تصویر بیشتری نسبت به MacBook Air یا iPad 5 روانه بازار کند. برخی میگویند که صفحه نمایش آیپد ۶ همان ۹.۴ اینچ است اما کیفیتی بالغ بر ۴۰ پیکسل در صفحه نمایش را دارا خواهد بود. آیپد نسل بعدی یا همان ششم دارای تکنولوژی های امنیتی KGI است و انتظار میرود اپل تکنولوژی های بیشتری اعم از ارتقا دوربین فیلمبرداری و به خصوص عکسبرداری را بیشتر کند و حافظه داخلی را تا ۵۰۰ گیگابایت افزایش بدهد.

برخی هم میگویند آیپد ۶ تا ۱۲ اینچ هم میرود و LED نسل ۶ آیپد از نسل های قبلی آپید چندین برابر نازک تر است. و اگر ۱۲ اینچ باشد بسیار بازی کردن لذت بخش میشود و شما میتوانید با اضافه کردن یک عینک سه بعدی و یک ۳D Player یک نمایشگر دستی سه بعدی برای خود فراهم کنید و به راحتی انیمیشن ها و بازی ها را اجرا کنید و از نمایشگر دستی خود لذت ببرید ! اما آیپد ۶ را به عنوان نمایشگر باید استفاده کرد ؟! نظر شما چیست ؟! آیا آیپد ۶ توان رقابت با Macbook را داراست ؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید