معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت سوم ) - تکفارس 
معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت سوم ) - تکفارس 

معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت سوم )

۲۹ دی ۱۳۹۱ - 09:10
معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت سوم ) - تکفارس 

معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت سوم )

سال ۲۰۱۲ احتمالا در زمینه ی محصولات و فناوری های جدید،بهترین سال بود.این مناسبت خوبی است که فهرستی از بهترین انتخاب ها برای خرید یک هدیه از میان این دستگاه های مختلف را به خوانندگان مشتاق Tech Fars هدیه کنیم.ما اسم این مطلب را گذاشتیم راهنمای خرید و انتخاب هدیه اما در واقع میتواند لیست آرزوهای خودمان باشد؛لیستی از محصولات خوب که ما هم جون شما،آنها را می خواهیم ! در مقاله ی اول و دوم  به معرفی ۲۰ مورد پرداختیم که آن را می توانید  مشاهده کرده و بخوانید.

 

۲۱ – ماساژور پای Home Dics Deluxe Shiatus | قیمت : ۱۰۵ دلار

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز سخت ، آرام دراز بکشید و پاهای خسته تان را به شش ماساژور چرخنده این دستگاه بسپارید که تنش و گرفتگی عظله ها را از پاهایتان دور خواهند کرد.این ماساژور قابل تنظیم برای هر پایی می باشد.

 

 

۲۲ – فوجی فیلم سه بعدی واقعی W3 | قیمت : ۶۰۰ دلار

آیا مایلید فیلم واقعی خود را با صدای استریو بسازید ؟ نسل دوم دوربین های سه بعدی فوجی فیلم این کار را با گرفتن دو تصویر همزمان و ترکیب آنها در داخل دوربین برای ایجاد یک تصویر سه بعدی ، ساهده می کند و می توانید بدون عینک آن را روی صفحه نمایش ۳/۵ اینچی دوربین مشاهده کنید و یا انکه از طریق خروجی HDMI 1/4 آن را مستقیم روی تلویزیون سه بعدی تان ببینید.همچنین می توانید از طریق این دوربین عکس هایی با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل بگیرید.

 

 

۲۳ – چراغ سقفی Norm69 Shade 120 | قیمت : ۱۳۹ دلار

این لوستر در واقع در سال ۱۹۶۹ توسط سایمون کارکوف طراحی شده و دارای ۶۹ قطعه است که باید سرهم شوند.این چراغ گه برنده ی جوایز متفاوتی شده است ، تاکنون در تمامی خانه های کشورهای اسکاندیناوی یا حداقل در اکثر آنها ، پیدا میشوند.نوع الهام گیری این چراغ از نسخه های پیشین آن و طراحی دانه ی آن ، ارزشش را دارد که پای سرهم کردن آن بنشینید.جالب است که بدانید در کتاب رکورد های گینس، کوتاه ترین زمان سرهم کردن این لوستر ۳۶ دقیقه به ثبت رسیده است !

 

 

۲۴ – دوچرخه Brompton S Type S2L-X | قیمت : ۱۳۰ دلار

این دوچرخه که بهترین دوست کسانی است که هر روز به سر کار میروند،با بهره گیری از بهترین مهندسی طراحی و ساخته شده است.از همان صفحه دنده Sturmey Archer در مدل M برای حالت دو دنده استفاده میکند که این امر باعث میشود دوچرخه ی سبک تر شود.در مقایسه با مدل های ورزشی ، فرمان این دوچرخه پایین تر و کمی جلوتر قرار داده شده است.می توانید مردان میانسال سوار بر دوچرخه های هایبریدی را ببینید که وقتی از آنها جلو میزنید،عصبانی میشوند ! در ضمن این دوچرخه به راحتی تا میشود و به ابعاد ۲۷*۵۶*۵۸ می رسد.

 

 

۲۵ – وب کم لاجیتک HD Pro C910 | قیمت : ۱۳۰ دلار

اگر در تعطیلات نمی توانید کنار خانواده تان باشید ، چت تصویری بهترین راه ارتباطی است و این دستگاه نیز بهترین وب کم موجود در بازار است.این وب کم با صدای کاملا استریو ، فیلم برداری ۱۰۸۰p Full ، عکسبرداری ۱۰ مگاپیکسلی ، و وب کنفرانس ۷۲۰p می تواند تمام جزئیات را به خوبی برایتان به نمایش بگذارد.تنها با یک کلیک می توانید فیلم ها و عکس هایتان را روی اینترنت قرار بدهید . همچنین می توانید از نرم افزارهای تشخیص چهره به جای رمز عبور برای این دستگاه استفاده کنید.

 

 

۲۶ – پرینتر همه کاره HP Photosmart Plus | قیمت : ۲۲۵ دلار

دستگاه چاپ Plus با استفاده از برنامه رایگان HP IPRINT Photo ، سیم ها را از کار پرینت حذف کرده و با اتصال Wi Fi اطلاعات را از کامپیوتر ، آیفون یا تاچ دریافت می کند.همچنین می توانید مستقیما از کارت حافظه پرینت بگیرید.صفحه لمسی نوآورانه آن هم اجازه تدوین و ویرایش قبل از پرینت گرفتن را نیز به شما می دهد و کپی و اسکن نیز شامل کارایی آن میشود.

۲۷ – A.C Ryan Playoni HD MIni | قیمت : ۱۳۰ دلار

Playone در مقایسه با دیگر استریمرهای فایل های مولتی مدیا از فرمت های بیشتری پشتیبانی میکند و به صورت پیوسته به روز رسانی میشوند.دارای سیستم های منو بسیار ساده برای مرور ویدئوها و عکس های موجود است.همچنین هر نوع فایل ذخیره شده روی USB را بدون کوچکترین وقفه ای نمایش داده و یا پخش می کند و کاملا بی صدا است.

 

 

۲۸ – سامسونت Cosmolite Spinner Cabin Case | قیمت : ۳۶۰ دلار

این چمدان که با الهام از طبیعت و با استفاده از فناوری ترمو پلاستیک  Curv ساخته شده بسیار سبک اما در عین حال بسیار مقاوم است.همچنین سیستم صوتی به نام Cambridge Audio Minx وجود دارد که یک سیستم صوتی عالی با صدای کوبنده و با کیفیت است و بلندگوهایی به اندازه ی قوطی نوشابه دارد.

 

 

۲۹ – دوربین دیجیتالی V – Tech Buzz Lightyaer | قیمت : ۸۵ دلار

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی بسیار با دکمه های بسیار بزرگ که توان ذخیره ۵۰۰ عکس را  دارا می باشد.

 

۳۰ – رادیو Pure Sensia | قیمت : ۲۸۰ دلار

این دستگاه یک رادیوی دیجیتالی مجهز به تمامی فناوری های روز دنیا است.این رادیو دارای یک صفحه نمایش لمسی ، اتصال Wi Fi برای فیس بوک ، توییتر و نرم افزارهای خبری ، و ورودی های صدا برای دستگاه موبایل می باشد.زمانی که Sensia به وب متصل میشود،برای شما یک صفحه ی خانگی اختصاصی می سازد، یا در صورتیکه بخواهید در حالت  ” Lounge ” قرار میگیرد،که در این حالت می توانید این ایستگاه ها و پادکست های مورد علاقه ی خود را دخیره کرده و محتوای جدیدی را مرور کنید.همچنین  فناوری Clearsound این رادیو به بدترین صداها کیفیت گوش نوازی می بخشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.