Halo 3 : رایگان برای اعضای XBOX LIVE GOLD - تکفارس 
Halo 3 : رایگان برای اعضای XBOX LIVE GOLD - تکفارس 

Halo 3 : رایگان برای اعضای XBOX LIVE GOLD

محمدرضا قدمگاهی
۲۴ مهر ۱۳۹۲ - 15:26
Halo 3 : رایگان برای اعضای XBOX LIVE GOLD - تکفارس 

یکی از خاطره انگیز ترین بازی های انحصاری Xbox360 که مارا یاد اوایل نسل هفتم میاندازد همین بازی Halo 3 است که همان اوایل انتشار اش گرافیک خیره کننده ای را روی سخت افزار XBOX360 به نمایش گذاشت و فروش خوبی هم روی این کنسول کرد. این بازی تا آخر ماه بر روی Xbox Live و فقط برای اعضای طلایی ایکس باکس لایو برای دانلود رایگان شده است.

این بازی که در سبک اول شخص است تا آخر ماه اکتبر برای اعضای ۳ ماهه و ۱۲ ماهه گلد در دسترس است و اگر شما Trial Gold داشته باشید نمیتوانید این بازی زیبا را به صورت رایگان دانلود کنید. این بازی همچنین در Windows Live Marketplace هم قابل خرید است. همچنین شما با مراجعه به سایت Xbox.com و با وارد کردن Redeem Code خود میتوانید لینک ۸ گیگابایتی این بازی را دانلود کنید. متاسفانه این بازی قفل منطقه ای دارا هست و شما با آی پی ایرانی نمیتوانید این بازی را روی اکانت ایکس باکس لایو خود دانلود کرده و بازی کنید. با اینکه قفل منطقه ای دارد اما هکر های حرفه ای ریجن رایگان و Free این بازی را روی قفل XGD هم رایت میکنند!

برداشت ما

این بازی یک بازی سبک اول شخص است و اگر شما ۵ یا ۶ سال پیش این بازی را انجام داده اید حال میتوانید خاطرات خود را به صورت مجانی زنده کنید. البته اگر اکانت گلد شما رو به پایان است ما اصلا این بازی را پیشنهاد نمیکنیم !

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.