اپل سعی دارد تا ۱۷ نوامبر Mac Pro را منتشر کند - تکفارس 
اپل سعی دارد تا ۱۷ نوامبر Mac Pro را منتشر کند - تکفارس 

اپل سعی دارد تا ۱۷ نوامبر Mac Pro را منتشر کند

محمدرضا قدمگاهی
۲۴ مهر ۱۳۹۲ - 19:47
اپل سعی دارد تا ۱۷ نوامبر Mac Pro را منتشر کند - تکفارس 

اگر یادتان باشد در مراسم WWDC از سوی اپل یک ابر رایانه ی عظیم به نام Mac Pro رونمایی شد . اما تاریخی برای آن ذکر نشده بود ، حال اپل طی واکنشی میخواهد این ابر رایانه را در ۱۷ نوامبر روانه بازار کند.

گزارشات اخیر توسط سایت های خارجی بیان میکند که این ابر رایانه را اپل قصد دارد در ۱۷ نوامبر در تمامی فروشگاه های جهان به فروش برساند.اپل تنها در مراسم رونمایی جمله “Fall 2013” را بر زبان داشت این هم یعنی پاییز ۲۰۱۳ ، Mac Pro منتشر میشود.

حال تاریخ دقیق انتشار این ابر رایانه منتشر شده است که نشان میدهد این کامپیوتر در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.یک سایت معتبر فرانسوی هم افزود که واقعه ۲۲ اکتبر مربوط به مک پرو میباشد و اپل میخواهد سوپرایزی را در ۲۲ اکتبر برای مک پرو معرفی کند. اپل میخواهد تبلت های نسل بعد یعنی iPad Mini 2 و iPad 5 را ۳۱ اکتبر به انتشار برساند و یک هفته قبل از انتشار واقعه ۲۲ اکتبر اتفاق میافتد و تقریبا ۱۸ روز پس از آن سوپر کامپیوتر اپل یعنی مک پرو منتشر میشود. پس نتیجه میگیریم این روز ها سر اپل خیلی شلوغ است.

مک پرو یک کامپیوتر کوچک و استوانه ای شکل است که از سخت افزار بالایی در بخش کارت گرافیک و سی پی یو را دارا است و در ۱۷ نوامبر عرضه میشود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.