تلویزیون ۲۰۱ اینچی محصول Porsche Designs و C’SEED - تکفارس 
تلویزیون ۲۰۱ اینچی محصول Porsche Designs و C’SEED - تکفارس 

تلویزیون ۲۰۱ اینچی محصول Porsche Designs و C’SEED

KHOSRO
۲۹ دی ۱۳۹۱ - 14:53
تلویزیون ۲۰۱ اینچی محصول Porsche Designs و C’SEED - تکفارس 

تلویزیون ۲۰۱ اینچی محصول Porsche Designs و C’SEED

اگر تلویزیون ۱۰۱ اینچی شارپ که در نمایشگاه الکامپ ۳ سال پیش تهران دیدید کافی نبود،C’SEED و Porsche Design برای همه خبر جدیدی دارند.

این دو شرکت به کمک هم بزرگترین تلویزیون LED جهان را معرفی کردند که حتی از S9 سامسونگ که تازگی در نماشیگاه CES معرفی کرده بسیار بزرگتر است.این تلویزیون ۲۰۱ اینچی که بالغ بر چهارصد هزار یورو هزینه دارد بهترین و بزرگترین تلویزیون جهان را که فقط قابل نصب در فضای بیرون از خانه است برایتان به ارمغان می آورند.

این تلویزیون طوری طراحی شده که برای نصب آن باید زمین کنده شود و پایه آن در زمین ساخته میشود و وقتی تلویزیون را خاموش میکنید به زیر زمین میرود تا دیگر نگران امنیت تلویزیون خود نباشد.این تلویزیون نسبت تصویر ۱۶.۹ HD دارد وکیفیت رنگ آن به حدود ۴.۴ تیریلیون میرسد و در زیر نور آفتاب بدون کوچکترین افت نور و شفافیت عمل میکند.اگر اینها کافی نیست بدانید که این TV کاملا زد آب بوده و میتوانید حتی در زیر باران هم به دیدن فیلم ادامه دهید،سابووفرهای ۷۰۰ واتی و همچنین میزان قدرت صدای کلی ۲۱۰۰ وات نیز این امکان را به شما میدهد تا حتی بتوانید در کنار اتوبان هم از صدای فیلم مورد علاقتان لذت ببرید.

این ماموت دارای یک سرور custom داخلی است که با استفاده از کابل فیبر نوری این امکان را به شما میدهد تا تمام وسایل الکترونیکی خود از جمله دوربین، اسمارتفون، کنسول، دستگاه پخش و غیره را از داخل خانه به آن وصل کنید.حتی تصور اجرای یک بازی از روی Xbox 360 بر روی این TV لذت بخش است.

در آخر نیز C’SEED بهترین و آخرین مدل سنسور و تکنولوژی خود را در این TV قرار داده است مثل سنسور باد که در مقابل طوفان ها یا باد های شدید ناگهانی TV را به طور اتوماتیک خاموش و به زیر زمین می برد یا سنسور شناسایی اثر انگشت بر روی ریموت کنترل دستگاه که فقط افراد مجاز بتوانند از آن استفاده کنند.

با این قیمت وحشتناک از این محصول کمتر از این هم انتظار نمیرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.