نوکیا لومیا ۱۵۲۰ رسمی شد: صفحه شش اینچی، روزولوشن ۱۰۸۰p - تکفارس 
نوکیا لومیا ۱۵۲۰ رسمی شد: صفحه شش اینچی، روزولوشن ۱۰۸۰p - تکفارس 

نوکیا لومیا ۱۵۲۰ رسمی شد: صفحه شش اینچی، روزولوشن ۱۰۸۰p

محمد حسن مخمل باف
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - 20:24
نوکیا لومیا ۱۵۲۰ رسمی شد: صفحه شش اینچی، روزولوشن ۱۰۸۰p - تکفارس 

نوکیا از گوشی بسیار پیش بینی شده اش یعنی لومیا ۱۵۲۰ پرده برداری کرد و آن یک یک هیولای شش اینچی با روزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای سه ستون از کاشی های زنده برای مشاهده اطلاعات در یک نگاه است.

نوکیا لومیا ۱۵۲۰ رسمی شده است. نوکیا در پرده برداری امروز خود در ابوذبی توجه زیادی را به خود و گل سرسبد ویندوز فون ۸ جلب کرد.

این گوشی چندین بار به بیرون درز کرده است. اولین دستگاه ۶ اینچی نوکیا است و میتواند با ۸.۷ میلیمتر نازک ترین دستگاه چشمگیر نوکیا باشد.

لومیا ۱۵۲۰ یک نسخه نیازمند به بودجه بالاتر از لومیا ۱۳۲۰ است. تفاوت شاخص بین این دو این آن است که ۱۳۲۰ صفحه ۷۲۰p دارد در حالی که صفحه نوکیا ۱۰۸۰p است.

همچنین ۱۳۲۰ به جای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۱۵۲۰ دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد و پردازنده آن هم دو هسته ای است در حالی که پردازنده ۱۵۲۰ چهار هسته دارد.

اما ۱۵۲۰ . نوکیا چند ترفند نرم افزاری را اضافه کرده است . دوربین ۲۰ مگاپیکسلی که با برنامه دوربین جدید نوکیا بسیار قویتر میشود . برای گرفتن یک عکس بزرگ نمایی کنید ، و سپس هنگامی که شما در حال بررسی آن هستید ، می توانید دوباره زوم آن را برگردانید، یا حتی نقطه تمرکز را با استفاده از ابزار تمرکز عوض کنید.

وقتی زوم عکس خود را برمیگردانید می توانید محل گرفته شدن آن را بر روی نقشه های نوکیا بیابید.

حالت قصه گو به شما اجازه میدهد خلاقیت های بیشتری را با عکس های خود ایجاد کنید.

نوکیا Beamer یکی دیگر از ویژگی های جدید است . این به شما اجازه می دهد تا آنچه بر روی صفحه نمایش گوشی خود میبینید از طریق اس ام اس ، یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

صفحه شش اینچ نیز برای اولین بار با سه ستون از کاشی های زنده تناسب دارد. این به شما اجازه میدهد کاشی های بزرگتری را امتحان کنید و از از کاشی های بزرگتر برای دیدن اطلاعات بیشتر در یک نگاه استفاده کنید.

شما به زودی قادر خواهید بود تصاویر خود را با استفاده از اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنان که استفان الوپ اعلام کرد برنامه فیلتر تصاویر نهایتا ” درهفته های آینده” به ویندوز فون ۸ خواهد آمد.

لومیا ۱۵۲۰ امسال با قیمت ۷۴۹$ فروخته خواهد شد. لومیا ۱۳۲۰ اوایل سال آینده با قیمت ۳۳۹$ خواهد آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید