کوالکام: تبلت نوکیا سورفیس ۲ را شکست می دهد - تکفارس 
کوالکام: تبلت نوکیا سورفیس ۲ را شکست می دهد - تکفارس 

کوالکام: تبلت نوکیا سورفیس ۲ را شکست می دهد

محمد حسن مخمل باف
۷ آبان ۱۳۹۲ - 20:59
کوالکام: تبلت نوکیا سورفیس ۲ را شکست می دهد - تکفارس 

یک مدیر اجرایی از کوالکام گفته است اگر مایکروسافت ۲۵۲۰ را به خاطر تبلت های سورفیس کنار بگذارد حماقت کرده است.

Raj Talluri نایب رییس ارشد مدیریت محصول پردازنده های کوالکام در گفتگو با CNET گفت: تبلت نوکیا به طور قابل توجهی بهتر از تبلت خود مایکروسافت در همه ی مناطق است.

“عملکرد [۲۵۲۰] درخشان است” او به این سایت فناوری گفت: “تبلت نوکیا واقعا سطح بعدی تبلت ها است. حتی واقعا قابل مقایسه [با سورفیس ۲] نیست… در هر منطقه که بررسی کنیم آن بسیار بزرگ تر، سریع تر، و کم مصرف تر است.”

البته Talluri کمی متعصب است. شرکت او چیپ ست اولین تبلت نوکیا را تولید می کند. چیپ ست تبلت خود مایکروسافت توسط Nvidia ساخته شده است.

بر روی کاغذ و در آزمایش های اولیه او اشتباه نمی کند. سورفیس ۲ مایکروسافت از یک تراشه ان ویدیا تگرا ۴ با قدرت ۱.۷۴ بهره می گیرد، در حالی که پردازنده ی ۲۵۲۰، اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام است. اولین بررسی های گرافیکی نشان می دهد تبلت نوکیا در این زمینه برتری دارد.

با این حال موفقیت هر دو تبلت به میزان هماهنگی آنها با ویندوز RT بستگی دارد. این تبلت های نسل دومی امیدوار هستند بتوانند پرچم دار سیستم عامل ویندوز RT شوند.

به هر حال Talluri از کوالکام به آینده RT خوشبین است.

“ما باید در مورد این چیزها یک دید بلند مدت تر داشته باشیم” Talluri به سایت گفت: “RT امروز ممکن است RT فردا نباشد. اما چشم اندازی از یک دستگاه قابل حمل است که می تواند سرگرمی و فعالیت کاری شما را همزمان در خود جای دهد. ما برای مدت طولانی تری بر روی آن سرمایه گذاری خواهیم کرد.”

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.