مایکروسافت شایعات ایکس باکس وان را رد کرد - تکفارس 
مایکروسافت شایعات ایکس باکس وان را رد کرد - تکفارس 

مایکروسافت شایعات ایکس باکس وان را رد کرد

محمد حسن مخمل باف
۸ آبان ۱۳۹۲ - 22:51
مایکروسافت شایعات ایکس باکس وان را رد کرد - تکفارس 

مایکروسافت شایعات طرفداران بازی های ویدئویی در Reddit را رد کرد و آن را “به شدت دور از واقعیت” توصیف کرد.

در پاسخ به شایعاتی که ادعا می کردند مایکروسافت از مشکلات ساعت یازدهم کنسول نسل بعدی خود رنج می برد، مدیر برنامه ریزی محصول این شرکت آلبرت پنلو تمام شایعات “وخیم” و “دراماتیک” را رد کرد.

او در سایت نوشت: “واقعا یک پدیده عجیب و غریب وجود دارد که در حال حاضر در آن دیوانگی، اخبار، درام و ارتباطات پشت صحنه دلیل و منطق را پوشانده اند”.

Reddit و NeoGAF تبدیل به کانون شایعات و گمانه زنی های بد در مورد مایکروسافت شده اند. افراد مرتبط با صنعت در دو طرف جنگ شایعات ارسال شده در هر دو سایت را تمسخر می کنند.

“در پشت صحنه هیچ اتفاقی در حال افتادن نیست که همگان علاقه داشته باشند از آن اطلاع یابند” پنلو ادامه داد: “ما یک ماه تا راه اندازی فاصله داریم، و افراد به شدت کار می کنند تا آخرین مشکلات را حل کنند. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده. ما تحت فشار هستیم و من مطمئنم که سونی نیز تحت فشار است.

“من می دانم که مردم هیجان زده هستند. من متاسفم اما چیز ها به هیچ وجه نزدیک به وخیم یا دراماتیک یا هیجان انگیز طوری که همه دوست دارند باور کنند نیست. به همین دلیل است که در مورد تک تک شایعات تصادفی که به وجود می آید اظهار نظر نمی کنم، چرا که همه ی آن چیزی که من می بینم به شدت دور از واقعیت است.”

پنلو آخرین مدیر اجرایی مایکروسافت بود که شایعات را شنید و پاسخ داد. پیش از آن در این هفته Larry Hyrb و Phil Spencer هر دو شایعات را در توییتر تکذیب کردند.

ایکس باکس وان بیست و دوم نوامبر در انگلستان عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.