Call of Duty : Ghost با رزلوشن ۱۰۸۰p روی PS4 و ۷۲۰p روی Xbox One اجرا میشود - تکفارس 
Call of Duty : Ghost با رزلوشن ۱۰۸۰p روی PS4 و ۷۲۰p روی Xbox One اجرا میشود - تکفارس 

Call of Duty : Ghost با رزلوشن ۱۰۸۰p روی PS4 و ۷۲۰p روی Xbox One اجرا میشود

محمدرضا قدمگاهی
۹ آبان ۱۳۹۲ - 12:20
Call of Duty : Ghost با رزلوشن ۱۰۸۰p روی PS4 و ۷۲۰p روی Xbox One اجرا میشود - تکفارس 

سرانجام کمپانی بزرگ Infinity Ward سازنده سری بازی های COD رزلوشن بازی ندای وظیفه : ارواح را روی کنسول های نسل بعد اعلام کرد.

طبق شایعات گذشته این بازی شوتر اول شخص روی کنسول ایکس باکس وان با ۷۲۰p پیکسل اجرا میشود اما انحصارا برای کنسول PS4 روی ۱۰۸۰P اجرا خواهد شد. البته Mark Rubin که به عنوان تهیه کننده بازی ندای وظیفه : ارواح است در صفحه توییتر خود اعلام کرده است :

نسخه Xbox One این بازی میتواند از ۷۲۰ پیکسل به ۱۰۸۰ پیکسل ارتقا یابد ولی در حالت Normal روی ۷۲۰p قرار دارد.

رزلوشن این بازی در اوایل معرفی قرار بود روی ایکس باکس وان ۱۰۸۰p باشد اما تولیدکنندگان این بازی از ایکس باکس زده شده و به سوی سونی آمدند و به صورت بومی رزولوشن این بازی را روی ps4 به ۱۰۸۰p تغییر دادند.

این تاییدیه از سوی Infinity Ward میتواند ضربه بزرگی به مایکروسافت بزند به طوری که PS4 تا الان ۳ برابر ایکس باکس وان پیش فروش داشته است. در مراسم E3 این بازی روی هر دو کنسول با ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰P اجرا میشد . اما با مقایسه هایی که از سوی سایت های اینترنتی مختلف بر روی XBOX ONE و PS4 انجام شد به دلیل برتری PS4 در برابر XBOX ONE بیشتر شرکت های بازیسازی به طرفدارای PS4 بازی های با کیفیتی تحویل به SONY میدهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس گفت:

    http://www.tech.gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/really-pissed.http://www.tech.gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/rose-dead.pngpnghttp://www.tech.gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tahttp://www.tech.gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extendehttp://www.tech.gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/heart-broken.pngd/tango24/heart.pngngo24/airplane.png