معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت چهارم ) - تکفارس 
معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت چهارم ) - تکفارس 

معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت چهارم )

۳۰ دی ۱۳۹۱ - 23:27
معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت چهارم ) - تکفارس 

 معرفی بهترین هدایای تکنولوژیک ( قسمت چهارم )

سال ۲۰۱۲ احتمالا در زمینه ی محصولات و فناوری های جدید،بهترین سال بود.این مناسبت خوبی است که فهرستی از بهترین انتخاب ها برای خرید یک هدیه از میان این دستگاه های مختلف را به خوانندگان مشتاق Tech Fars هدیه کنیم.ما اسم این مطلب را گذاشتیم راهنمای خرید و انتخاب هدیه اما در واقع میتواند لیست آرزوهای خودمان باشد؛لیستی از محصولات خوب که ما هم جون شما،آنها را می خواهیم ! در مقاله ی اول و دوم و سوم  به معرفی ۳۰ مورد پرداختیم که آن را می توانید در آرشیو مشاهده کرده و بخوانید.

 

 

۳۱ – سرویس شش تایی چاقوها Laguiole Brights | قیمت : ۴۵ دلار

چاقوهای استیک Laguiole در بین بهترین های جهان و در بین بهترین رستوران های جهان یافت میشوند.این سرویس چند رنگ شش تایی از مدل تمام چوبی قبلی فاصله گرفته ، اما از همان طرح دسته ها استفاده کرده است.با ان می توانید به راحتی قطعات گوشت را بریده و نوش جان کنید.شبیه یک سلاح تهاجمی جنگ است ! و همراه با یک جای چوبی عرضه میشود.

 

 

۳۲ – داک Edifier Breathe If600 | قیمت : ۲۵۵ دلار

ظاهرا این داک آی پاد واقعا شبیه آن است که یک غول برای خودش مشغول درست کردن تخم مرغ بوده و ناگهان یک آی پاد را هم وسط آن فرو کرده ! اما به عنوان یک سیستم صوتی ، بسیار خوب و دارای صدا و باس قوی و عالی است.دارای کنترل از راه دور و لاین ورودی برای اتصال به دستگاه های غیر از پادها است.ساب ووفررو به پایین آن ، رونق بیشتری به آهنگ های مورد علاقه تان میدهد.

 

 

۳۳  – همزن کنوود Kmix HB792 | قیمت : ۱۵۰ دلار

این همزن بزرگ با رنگ های سفید،نقره ای ، تمشکی ، فلفلی و مدل خوشمزه ی بادامی عرضه میشود.دارای موتور قدرتمند ۷۰۰ واتی با پنج سرعت متفاوت است.تمام تجهیزات جانبی ان که شامل همزن ، پارچ یک لیتری ، ورقه کن، خرد کن و شیرجوش است همگی روی یک پایه قرار میگیرند و لذا در عرض چند ثانیه می توانید هر یک از آنها را به کار بگیرید و با بقیه ی دستگاه های سری کنوود میکس همخوانی دارد.

 

 

 

۳۴ – دوربین کاسیو Exilim ex-z350 | قیمت : ۱۵۰ دلار

مدل کوچک Z350 شرکت کاسیو یک دوربین عکاسی با قیمت مناسب و دقت ۱۲ مگاپیکسلی است که همچنین مجهز به زوم چهار برابر و لنزهای ۲۷ میلی متری زاویه باز می باشد.توان فیلم برداری HD نیز دارد اما کلیپ های در اندازه ی یوتیوب با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه میگیرد.از همه مهم تر اینکه قابلیت های تشخیص چهره و حساسیت iso تا ۱۶۰۰ است.خشاب sd hc آن کارت هایی تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی میکند که میتوان آن را به قیمت ۴۵ دلار خریداری کرد.آنقدر کوچیک و باریک است که در جیب پشت شوار جا شود.

 

 

۳۵ – نسخه ی محدود رادیوی Roberts Revival Duck Egg | قیمت : ۲۲۵ دلار

تعداد زیادی از رادیوهای شرکت Roberts در یک آشپزخانه ی دهه ی پنجاهی طراحی شده اند و این مدل نیز که تنها تعداد محدودی از ان تولید و وارد بازار شده است ،مانند مدل های اولیه رادیوهای دیجیتالی ندارد و فقط میتوان با آن امواج MW ، LW و FM را از طریق این جعبه چوبی که در یک پوشش چرمی قرار دارد دریافت کرد.پیدا کردن ایستگاه های رادیویی مختلف به همان شیوه ی قدیمی صورت میگرد و صداهای دریافتی همچون رادیوهای قدیمی صاف دریافت نمیشوند.

 

 

۳۶ – ماکروسافت Kinect | قیمت : ۲۰۰ دلار

دستتان را روی هوا تکان دهید یا پاهای تان را به سمت حریف پرتاب نمایید و خودتان ببینید چه اتفاقی در بازی می افتد …این یعنی آینده !

 

 

۳۷ – Tumitravel Fitness Trainer | قیمت : ۲۴۰ دلار

این دستگاه هم یک سیستم پخش MP3 و هم یک گام سنج است که به شما کمک میکند وزن خود را کنترل کنید.حجم آن به اندازه ای است که می توانید به راحتی آن را در هر مکانی جای دهید ، گیره هایی برای اتصال به لباس پیاده روی دارد و نیز مجهز به سیستم تجزیه و تحلیل سه بعدی حرکت،مانیتور کنترل ضربان قلب و زمان سنج می باشد.۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره کردن آهنگ ها نیز وجود دارد.

 

 

۳۸ – چراغ Hammachers Schlemmer | قیمت : ۱۵۰ دلار

این چراغ خانگی که مخصوص مهمانی ها طراحی شده از ۶۴ عدد LED تشکیل گردیده شده که هرکدام قادراند هزار رنگ مختلف تولید کنند ، رنگ هایی با ظاهر کاملا اکریلیک . می توانید رنگ های یک دستی را انتخاب کنید . هر LED می تواند تا صد هزار ساعت نور تولید کند.طی ۳۰ دقیقه هیچ گاه ترکیبی از رنگ های مشابه را مشاهده نخواهید کرد و شاهد یکنواختی نخواهید بود.

 

 

۳۹ – موس و پد Razer Tron | قیمت : ۱۹۵ دلار

این موس و پد ، طراحی هوشمندانه و قیمت بالایی دارند؛اما هر طرفدار بازی های کامپیوتری که توان خرید آن را داشته باشد،بسیار به آن علاقه مند خواهد شد.هنگامی که در محیط بازی حرکتی را انجام میدهید ، موس یک نور آبی زیبا از خود ساطع میکند و موس پد نیز در هنگام حرکت موس بر روی آن ، مسیر حرکت آن را با نوری آبی روشن میکند.صداها و موسیقی های فیلم tron را نیز پخش میکند.

 

 

۴۰ – نیکون D7000 | قیمت : ۱۹۵۰ دلار

فوکوس خودکار همیشگی با درجه AF 39 ، یک سنسور ۱۶/۲ CMOS مگاپیکسلی DX-Format پردازنده expeed 2 و یک لنز ۱۰۵-۱۸ mm vr همگی در یک دوربین جمع شده اند.ISO برای عکس برداری از اجسامی که با سرعت زیاد در حال حرکت هستند تا ۲۶۵۰۰ نیز بالا میرود.وجود دو درگاه برای نصب SD حافظه زیادی در اختیارتان قرار میدهد و با استفاده از یک LCD سه اینچی می توانید دوربین را راحت تر تنظیم کنید.همچنین تصاویر ویدئویی Full HD نیز ضبط میکند.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.