آدیداس از ساعت ورزشی smart run رونمایی کرد - تکفارس 
آدیداس از ساعت ورزشی smart run رونمایی کرد - تکفارس 

آدیداس از ساعت ورزشی smart run رونمایی کرد

محمد حسن مخمل باف
۱۱ آبان ۱۳۹۲ - 00:57
آدیداس از ساعت ورزشی smart run رونمایی کرد - تکفارس 

smart run آدیداس مخصوص دویدن ساخته شده و مجهز به اندازه گیر ضربان قلب داخلی و قابلیت تشخیص فواصل گام برداشتن، سرعت و مواردی دیگر است.

آدیداس در جریان کنفرانس دستگاه های قابل حمل GigaOm از smart run خود پرده برداری کرده است. smart run مخصوص دویدن طراحی شده و قادر به اندازه گیری ضربان قلب، فاصله ی گام ها و ردیابی شما از طریق GPS است.

آدیداس قبلا هم با سنسورهای miCoach در بازار فناوری های پوشیدنی برای خود جایگاهی داشت اما به هر حال این اولین باری است که این شرکت ساعت مچی ورزشی می سازد.

ساعت مچی هوشمند آدیداس کمی با رقیبش نایک متفاوت است. این ساعت با هدف گرفتن دوندگان، به منظور اندازه گیری دقیق فاصله و تمرینات، GPS را با حسگر ضربان قلب ترکیب کرده است.

بر خلاف FuelBand جدید نایک، smart run از سیستم عامل آندروید استفاده می کند که از طریق رابط کاربری یک صفحه ی کوچک لمسی به شما اجازه می دهد با استفاده از برنامه های قدرتمند میزان دویدن خود را اندازه گیری کنید.

همچنین به جای تکیه بر بلوتوث برای ارتباط با تلفن هوشمند تمام اطلاعات از طریق این صفحه، نمایش داده می شوند که شامل آمار سرعت و مسافت مبتنی بر GPS می شود.

امکانات دیگر آن عبارت از یک مربی شخصی است که به ضربان قلب شما واکنش نشان می دهد. اگر ضربان قلب شما از حد مورد انتظار پایین تر باشد شما را به دویدن سریع تر و سخت تر تشویق می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.