مایکروسافت تایید کرد : App های ایکس باکس وان منتشر میشوند - تکفارس 
مایکروسافت تایید کرد : App های ایکس باکس وان منتشر میشوند - تکفارس 

مایکروسافت تایید کرد : App های ایکس باکس وان منتشر میشوند

محمدرضا قدمگاهی
۱۷ آبان ۱۳۹۲ - 17:39
مایکروسافت تایید کرد : App های ایکس باکس وان منتشر میشوند - تکفارس 

مایکروسافت اخیرا در حال قرارداد بستن با شرکت های مدیا و رسانه ای است. مایکروسافت میخواهد با این کار خود XBOX OS را گسترش دهد و به عنوان یک سیستم عامل به ثبت برساند.شما در ادامه لیست برخی از برنامه هایی که بر روی هر باندل XBOX ONE قرار دارد را مشاهده میکنید.

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرده است که این لیست ، لیست کامل برنامه ها و رسانه های تلویزیونی نبوده است بلکه فقط در ماه اول این برنامه ها به طور آزمایشی منتشر میشوند و برنامه مایکروسافت این است که با شرکاء و رسانه های سرگرمی بیشترین همکار شود و به صورت یک ماه یک بار انواع بازی های آرکاد یا نرم افزار ها و حتی برنامه های XBOX Tv را روی ایکس باکس وان ها و شبکه عظیم XBOX LIVE برای دانلود یا خرید قرار دهد.

لیست اپ هایی که روی همه XBOX ONE ها موجود است :

Xbox Fitness
Xbox Video
Xbox Music
Internet Explorer
Skype
SkyDrive
Upload

لسیت برنامه هایی که شما میتوانید بخرید یا دانلود کنید :

۴oD
Amazon\LOVEFiLM
blinkbox
Crackle
Demand 5
Eurosport
Machinima
MUZU TV
Netflix
NOW TV
TED
Twitch
Wuaki.tv

البته برخی از APP های بالا مربوط به انگلستان بوده و دارای قفل منطقه ای میباشد.اگر به لیست های بالا نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که برخی از این برنامه ها و رسانه ها بر روی کنسول XBOX360 هم قرار دارد و همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس باکس ۳۶۰ را مورد حمایت قرار داده است و از این به بعد هم بر روی XBOX ONE و هم بر روی XBOX360 کار میکند.

ایکس باکس هزار یا همان XBOX ONE در تاریخ ۲۲ نوامبر در UK منتشر خواهد شد و احتمالا ۱ تا ۲ ماه پس از انتشار به کشور های غرب آسیا و شرق آسیا هم منتشر میشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید