نینتندو :به جدیت روی تبلت آندرویدی کار میکنیم - تکفارس 
نینتندو :به جدیت روی تبلت آندرویدی کار میکنیم - تکفارس 

نینتندو :به جدیت روی تبلت آندرویدی کار میکنیم

محمدرضا قدمگاهی
۲۹ آبان ۱۳۹۲ - 19:11
نینتندو :به جدیت روی تبلت آندرویدی کار میکنیم - تکفارس 

یکی از مهندسان نرم افزار شرکت نیمه موفق نینتندو ، سازنده Wii ، در صفحه تویتر خود فاش کرد که شرکت Nintendo به جدیت بر روی پروژه تبلت آندرویدی کار میکند.

بعد از انتشار کنسول موفق Wii U توسط این شرکت ژاپنی و کنترلر شبیه به تبلت آن ، این شرکت را وسوسه کرده است که حال بر روی یک تبلت مرغوب با سیستم عامل آندروید کار کند. این شایعات توسط کارمند بخش نرم افزار شرکت نینتندو ، آقای Nando Monterazo، تویت شد که چندی بعد به دستور NintendoEverythings این کارمند عزل شده و از توییتر هم برای همیشه اخراج شد.

ما نباید یک تبلت به مانند iPad Air از این شرکت بخواهیم و ظاهرا تبلت این شرکت مخصوص بازی و برای کودکان خواهد بود و لزوما از Prossecor های بیشتری برخوردار خواهد بود.

از زمانی که این تویت حذف شد ، نینتندو به دنبال تایید این خبر است اما این شرکت می خواست که به صورت ناگهانی و شگفت آور این تبلت را منتشر کند ولی آنطور که بویش میاید این کارمند تمام برنامه های شرکت نینتندو را برای معرفی نسبتا بزرگش به هم ریخت! با این حال این شرکت قدیمی و با تجربه میخواهد برای خود یک گجت آندرویدی بسازد و پا به رقابت با شرکت هایی مثل گوگل یا BlackBerry شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید