سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 
سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 

سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ آبان ۱۳۹۲ - 11:46
سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 

این مدیا پلیر قدرتمند و به علاوه قدیمی ،Winmap، توانست با حدود هر ۹۰ثانیه ۲۰۰۰ شنونده ایستگاه های رادیویی و با فرمت Mp3s ، سقوط مقتدرانه خود را اعلام کند.

 

این نرم افزار توسط Justin Fraklen و Dmitry Blodyrev ساخته شد و از بدو تولد این نرم افزار دانلود های بسیاری صورت گرفت و بیشتر طراحان وبسایت فرمت این نرم افزار را برای پخش فایل های صوتی قرار میدادند تا به تدریج رقبای سرسختی چون KMP Player و Windows media player برای این نرم افزار کهن سال پیدا شد و کم کم این نرم افزار از صحنه روزگار تار و تار تر شد.

اوج این نرم افزار سال ۲۰۰۲ بود که در آن زمان این نرم افزار توسط شرکت AOL خریداری شده و حدود ۸۰$میلیون صرف خرید این نرم افزار شد و از آن پس نسخ های زیادی از این نرم افزار برای پلتفرم های ویندوز و لینوکس منتشر شد و نسخه های جدید تر آن برای آندروید و مک به علاوه iOS هم منتشر گردید.

هنوز دلیل مشخص و قانع کننده ای برای سقوط و از دوره خارج شدن این نرم افزار از سوی شرکت سازنده این نرم افزار برای ما صادر نشده است و به احتمال زیاد این شرکت میخواهد یک نرم افزار جدید و بهتر بسازد و KMP را به خاک بکشاند.

شما میتوانید تا آخر ٢١ دسامبر آخرین نسخه موجود این ندم افزار را بهصورت رایگان از وبسایت اختصاصی آن دانلود کنید ، گرچه این نرم افزار سقوط کرد اما میلیون ها انسان در سراسر کره خاکی روی پلتفرم خود از نرم افزار WINmap استفاده میکنند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید