آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای Nexus 4 منتشر شد - تکفارس 
آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای Nexus 4 منتشر شد - تکفارس 

آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای Nexus 4 منتشر شد

عرفان خورسند
۳۰ آبان ۱۳۹۲ - 13:06
آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای Nexus 4 منتشر شد - تکفارس 

آپدیت ۲۳۸ مگابایتی نسخه ی جدید سیستم عامل محبوب گوگل، اندروید، که قرار است تلفن های هوشمند ارزان قیمت را هم در کنار پرچمداران هدف قرار دهد برای نسل چهارم گوشی های Nexus عرضه شد.

صاحبان تلفن هوشمند Nexus 4 خود را برای جدید ترین آپدیت اندروید آماده کنند. به گفته ی بلاگ رسمی اندروید، آخرین دسر گوگل که با نام شکلات های معروف شرکت Nestle یعنی کیت کت به میدان آمده از طریق OTA (آپدیت خودکار از طریق وای فای) برای دستگاه های Nexus 4 منتشر شده است. تعداد زیادی از کاربران هم اعلام کرده اند که از سه شنبه شب آپدیت جدید را از طریق OTA دریافت کرده اند.

هفته ی گذشته، دو تبلت نکسوسی  Nexus 7 و Nexus 10 آپدیت جدید را دریافت کرده اند. گوگل اعلام کرده بود که تلفن های نسل قبل نکسوس در طی چند هفته آینده دسترسی به آپدیت جدید خواهند داشت. Nexus 5 هم که از ابتدا طعم اندروید کیت کت را چشیده بود.

لازم به ذکر است که تلفن هوشمند Galaxy Nexus علیرغم تقاضای بالای کاربران در سایت Change.org، از این نسخه محروم خواهد بود. علت این امر هم بهره گیری این تلفن از چیپ ست شرکت Texas Instruments که دیگر در زمینه ی تلفن همراه فعالیت نمی کند اعلام شده است.

آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید از تغییراتی نه چندان عمده بهره می برد. Google Now، بخش شماره گیری و طراحی ظاهری سیستم عامل بهبود یافته و چندین قابلیت دیگر هم به آن افزوده شده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • kia گفت:

    man nexus 4 daaram ama hanoz to update systemam nayomade
    darsoraty ke androidam 4.3 hast zade your system is yup rto date
    komak plz 😕 😕 😕

    • شما میتونید از سایت گوگل پلی آپدیت رو به صورت دستی دانلود کنید اگر میخواهید که به صورت رسمی آپدیت کنسد ابتدا گوشی رو به نت متصل کرده یک اکانت گوگل بسازید سپس وارد اکانت شوید بلافاصله آپدیت میاد!