Instagram : رقابت با Snapchat آغاز شد - تکفارس 
Instagram : رقابت با Snapchat آغاز شد - تکفارس 

Instagram : رقابت با Snapchat آغاز شد

parsa123
۲ آذر ۱۳۹۲ - 17:37
Instagram : رقابت با Snapchat آغاز شد - تکفارس 

نمایش مشخصات عمومی شده است با توییتر رقابت در مقابل به اشتراک گذاری ویدیو برای چند ماه گذشته، اما در حال حاضر، به نظر می رسد مجموعه ای در یک رقیب جدید با ویژگی های کاملا جدید است. تصویر به اشتراک گذاری پلت فرم در حال آماده سازی برای راه اندازی یک سرویس جدید پیام های خصوصی که رقیب که از Snapchat با توجه به “خوب قرار داده” به عنوان منابع توسط GigaOm گزارش شده است.کسانی که در دانش می گویند که ویژگی های جدید، که همچنین می تواند شامل پیام های گروه، به احتمال زیاد در نسخه بعدی نمایش مشخصات عمومی می رسند. این به روز رسانی شده است انتظار می رود افت مدتی قبل از ما در سال جدید زنگ. جای تعجب نیست، سخنگوی نمایش مشخصات عمومی برای اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.2013-11-22-image-13
همانطور که از انتشار به درستی اشاره می کند، زمان را حس می کند کامل است به عنوان گوشی های هوشمند به نظر می رسد یک هدیه گرم یک بار دیگر در این فصل تعطیلات. این البته بدان معنی است که یک میزبان از صاحبان گوشی جدید به احتمال زیاد به تجربه نمایش مشخصات عمومی برای اولین بار و انجام این کار با ویژگی های جدید در حال حاضر در به نظر می رسد مثل یک طرح جامد پخته.

Snapchat ثابت کرده است یک بازار برای پیام های خصوصی وجود دارد در بخش تلفن همراه. پس از کمی بیش از دو سال در بازار، که نرم افزار را تجربه کرده است رشد فوق العاده ای است که بازیکنان بزرگ مانند فیس بوک و گوگل را به خود جلب.راه اندازی شایع است که به پایین کسب پیشنهادات از هر دو شرکت تبدیل شده است، در ۳ میلیارد دلار و ۴ میلیارد دلار بود.

اگر نمایش مشخصات عمومی است که بر یکی از ویژگی های پیام های خصوصی کار می کند، آنها باید بسیار مراقب باشید تا آن را overcomplicate نه به سادگی یکی از ارزش های اصلی این سرویس و یکی از دلایل عمده آن را به عنوان موفق بوده است تا آن را تا کنون است.
درود بر دو ستان تکفارسی فقط ببخشید اگر تایپم بد بود عجله ای بود!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید