گوشی Xperia Z1 با رنگ قرمز و اندروید ۴.۴.۲ کیت کت - تکفارس 
گوشی Xperia Z1 با رنگ قرمز و اندروید ۴.۴.۲ کیت کت - تکفارس 

گوشی Xperia Z1 با رنگ قرمز و اندروید ۴.۴.۲ کیت کت

محمد گورانی
۲ آذر ۱۳۹۲ - 18:31
گوشی Xperia Z1 با رنگ قرمز و اندروید ۴.۴.۲ کیت کت - تکفارس 

محصولات سونی روز بروز محبوب و محبوب تر می شوند. سونی با خریدن سهم اریکسون، نام سونی اریکسون را به سونی عوض کرد و با ارائه اسمارت فون هایی فوق العاده وارد بازار رقابت این محصول در درجه ای بالا شده است.

  سونی با معرفی گوشی Xperia S با نوار اکریلیکی شفاف توانست طرفداران فناوری زیادی را به سمت خود جذب کند. پس از این گوشی با معرفی Xperia Z به عنوان پرچمدار و به دنبال آن Xperia Z1 با طراحی چشمگیر و زیبا و همچنین سخت افزاری قدرتمند و بسیار سرعتی در کنار دوربینی رقابتی به جنگ دیگر کمپانی ها رفت. گوشی Xperia z1 به لطف ویژگی های فوق و بدنه ی آلومینیومی شیشه ای خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

گوشی Xperia Z1 سونی در حال حاضر بر روی اندروید ۴.۲.۲ می باشد و آخرین آپدیت موجود برای این گوشی هم همین نسخه است.

طبق تصاویر این گوشی از اندروید ۴.۴.۲ استفاده می کند که در صورتی که این ورژن از اندروید برای این گوشی عرضه شود، بسیار مناسب می باشد. زیرا سونی عادت دارد همیشه دو یا چند نسخه قدیمی تر از نسخه های موجود را برای محصولاتش در آغاز ارائه دهد. علاوه بر بحث سیستم عامل و امکانات، ویژگی فیزیکی و ظاهری نیز در این گوشی وجود دارد که می تواند با زهم به جذابین این گوشی بیافزاید. آن هم رنگ قرمز بدنه می باشید.

بسیار خب! نظر شما در این باره چیست؟؟؟؟ رنگی جدید به همراه اندروید جدید؟؟؟؟؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.