XBOX ONE : بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید - تکفارس 
XBOX ONE : بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید - تکفارس 

XBOX ONE : بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید

محمدرضا قدمگاهی
۳ آذر ۱۳۹۲ - 21:44
XBOX ONE : بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید - تکفارس 

یکی از رقابت های عرصه آی تی ، همین رقابت کنسول های سونی و میاکروسافت است. دو روز پیش که مراسم لانچ ایکس باکس وان بود ، این کنسول توانست درست مانند رقیب خود در ۲۴ ساعت ۱میلیون نسخه به فروش برساند.

در اوایل این ماه ما گزارش دادیم که سونی، پلی استیشن ۴، بیش از ۱ میلیون واحد در ۲۴ ساعت اول فروخته بود، در حال حاضر آن را تایید میکنیم که مایکروسافت با دستیابی به همین کار  ، رکورد سونی را پاسخ دادند.مایکروسافت اعلام کرده است که این رکورد در حال حاضر در بسیاری از خرده فروشان پس از لانچ ایکس باکس وان در ۱۳ کشور در روز جمعه بوده است  با این حال پیش بینی میشود این کنسول در روز های آتی از فروش بیشتری نسبت به رقیب خود برخوردار شود.

ف مهدی، معاون شرکت های بازاریابی و استراتژی برای ایکس باکس، گفت:

خوشحالی ما به خاطر شور و هیجان طرفداران ایکس باکس در سراسر جهان می باشد.شاهده هزاران نفر از طرفداران هیجان زده به انتظارنشسته بودند تا برای گرفتن ایکس باکس یک و عشق خود را برای بازی خود واقعا لحظه ای خاص برای هر کس در تیم ایکس باکس بود.

با این حال این کنسول در زمان لانچ خود با مشکلات زیادی روبرو شد و این باعث شد که این جنس ۴۶۹ یورویی را ، طرفدارانش به یک تکه آجر بی ارزش تشبیه کرده و به خرده فروشی ها پس بدهند و به علاوه کنسول جدید دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.